رسن: پول‌های میلیاردی را به خاطر پرسپولیس رد کردم

رسن: پول‌های میلیاردی را به خاطر پرسپولیس رد کردم

بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس از روزهای خوب خود با این تیم می‌گوید. او تاکید کرد که برای حضور در پرسپولیس رقم‌های میلیاردی را رد کرده است.

کد خبر : ۴۳۸۲۴
بازدید : ۹۰۰
رسن: پول‌های میلیاردی را به خاطر پرسپولیس رد کردم
بشار رسن یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در تابستان بود که از نیروی هوایی عراق به سرخ‌پوشان پایتخت پیوست.
این بازیکن عراقی در گفت‌وگویی که با سایت فوتبال عراق داشت درباره پیشنهاد پرسپولیس، اظهار کرد: پرسپولیس چند بار به من پیشنهاد داد و اصرار داشت که من را جذب کند. باید بگویم که پیشنهاد مالی پرسپولیس کمتر از همه پیشنهادهای من بود. من می‌توانستم با ماندن در لیگ عراق پول بیشتری دریافت کنم. با این حال پرسپولیس را انتخاب کردم.

او ادامه‌ داد: پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران است و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است. به خاطر پرسپولیس پیشنهادهای میلیاردی را رد کردم. من لیگ ایران را انتخاب کردم. تفاوت بین لیگ ایران با عراق از زمین تا آسمان است. لیگ ایران را انتخاب کردم چون می‌خواهم با پرسپولیس پیشرفت کنم و دیده شوم. من در ایران زیر نظر مربی خوبی به نام برانکو ایوانکوویچ کار می‌کنم و خدا را شکر تا الان وضعیت خوب بوده است.

او درباره مشکل خود در پرسپولیس، بیان‌ کرد: مشکل اصلی که دارم زبان فارسی است چرا که نمی‌توانستم به خوبی با بازیکنان رابطه برقرار کنم. الان بعد از دو ماه وضعیت بهتر شده است. می‌توانم چند کلمه فارسی صحبت کنم و با هواداران هم رابطه خوبی دارم.

رسن درباره شکست سنگین برابر الهلال، گفت‌: متاسفانه شکست سنگینی خوردیم و هواداران خشمگین هستند. الهلال از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کرد و چهار گل به ثمر رساند. کار سختی در دیدار برگشت داریم اما نهایت تلاش خود را می‌کنیم. امیدوارم که با تیم پرسپولیس روزهای خوبی را تجربه کنم. ما ۳۰ میلیون هوادار داریم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید