معجونی از صعود، تبانی و جادوگری!

معجونی از صعود، تبانی و جادوگری!

مسابقات آمریکای جنوبی با اتفاقاتی حیرت‌انگیز به پایان رسید

کد خبر : ۴۴۰۶۶
بازدید : ۱۲۶۲
معجونی از صعود، تبانی و جادوگری!

همان‌طور که مسی اعلام کرد، مردم آرژانتین با هیچ منطقی نمی‌توانند قبول کنند که در جام‌جهانی حضور نداشته باشند. فوتبال آنها همیشه در دنیا مطرح بوده است. عشق آرژانتینی‌ها به فوتبال به‌قدری جدی است که حتی می‌توان نوشت فوتبال دین و مذهب آنهاست.

همین مسأله باعث می‌شود انتظارات در کشور آرژانتین از تیم‌ملی بیشتر از سایر کشورها بالا باشد. در چنین شرایطی آرژانتین تا روز آخر مرحله انتخابی جام‌جهانی تا یک‌قدمی حذف پیش رفته بود و برای صعود نیاز مبرم به برتری مقابل اکوادور داشت. به‌خوبی مشخص می‌شود که آلبی‌سلسته چه روزهای سختی را پشت ‌سر گذاشت، اما درنهایت با درخشش مسی،‌ آنها به‌صورت مستقیم به جام‌جهانی صعود کردند.

اعتراف مسی
اعتراف مسی در مصاحبه بعد از بازی همه واقعیت‌های بازی سه‌شنبه‌شب را نشان می‌دهد: «زمانی که اکوادور دروازه ما را در دقیقه یک بازی باز کرد، دوست داشتم بمیرم. در سرم افکار زیادی می‌پیچید چون ما باید پیش از آخرین بازی‌مان در مرحله مقدماتی صعودمان را قطعی می‌کردیم اما این اتفاق نیفتاد.»

جادوگر آرژانتینی در ورزشگاه!
اتفاق جالب دیگر این بود که فدراسیون آرژانتین برای اطمینان از صعود این تیم به جام‌جهانی، جادوگری را به همراه تیم راهی اکوادور کرده بود. قد او ٦ فیت است، انگشتر طلا به دست می‌کند، دستبند به دست می‌اندازد و موهایی صاف و بلند دارد. برخی می‌گویند او را در هتل هیلتون شهر گوایاکیل دیده‌اند و برخی نیز مدعی شده‌اند که او مستقیما به کیتو سفر کرده و در ورزشگاه آتاهائولپا حضور داشته است. همه تأیید می‌کنند که او در اکوادور حضور داشته و اسلحه مخفی آرژانتین برای صعود به جام‌جهانی بوده است.

تبانی در بازی پرو-کلمبیا؟
برزیل برخلاف خواسته مردمش شیلی را با ٣ گل شکست داد، اروگوئه بانتیجه ٤ بر ٢ بولیوی را برد و پاراگوئه‌ با یک گل از تیم ته جدولی ونزوئلا باخت. با این نتایج تیم‌های کلمبیا و شیلی هم با تساوی حذف نمی‌شدند و کلمبیا مستقیم به جام‌جهانی صعود می‌کرد و پرو به پلی‌آف می‌رفت.

این ماجرا در جریان بازی‌ باعث شد بازیکنان کلمبیا از حریف خود بخواهند که حملات را متوقف کند تا بازی با همین نتیجه تمام شود. تصاویر تلویزیونی حاکی از آن است که در چند صحنه، رادامل فالکائو از بازیکنان پرو می‌خواهد که حملات خود را متوقف کنند و بازی را با همین نتیجه به پایان برسانند. پس از صحبت فالکائو با بازیکنان پرو، پیامی نیز به تمام تیم پرو منتقل می‌شود؛ سپس این تیم که آرایشی سراسر هجومی گرفته بود، تغییر رویه می‌دهد. حالا همه منتظر هستند تا مشخص شود واکنش فیفا به این رسوایی و احتمال تبانی چه خواهد بود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید