تصاویر/ خودروی زیبای کره‌ای؛ از طراحی تا تولید

تصاویر/ خودروی زیبای کره‌ای؛ از طراحی تا تولید

استینگر جدیدترین دستپخت کیا است که با کمک دو مهندس آلمانی یعنی آلبرت بیرمان و پیتر شریر ساخته و پرداخته شده و گویا به دو نوع موتور توربوی کوچک و بزرگ توربو با حجم 2.3 و 3.3 لیتر مجهز شده که قدرت مناسبی به این دورگه آلمانی-کره‌ای برای عرض اندام در برابر خودروهای ساخت آلفا رومئو، ب.ام.و و لکسوس می‌دهد.

کد خبر : ۴۴۳۱۳
بازدید : ۶۳۵۴
فرادید | با ورود پیتر شریر آلمانی به بخش طراحی کنسرسیوم معظم کیا هیوندای، کره‌ای‌ها تلاش وافری برای ورود به بخش‌های جدید بازار خودرو از خود نشان دادند و ابتدا با ورود به رده خودروهای لوکس سعی کردند لکسوس و اینفینیتی را نشانه بگیرند.
حال نیز این شرکت با کمک مهندس مشهور آلمانی یعنی آلبرت بیرمان که قبلا ریاست بخش ام پاور یعنی واحد تولید خودروهای فوق سریع ب.ام.و را برعهده داشته، خودروهایی را به بازار عرضه می‌کنند که ضمن طراحی ناسب از عملکرد فنی و شتاب و سرعت بالایی برخوردار باشند.

به گزارش فرادید، استینگر جدیدترین دستپخت کیا است که با کمک دو مهندس آلمانی یعنی آلبرت بیرمان و پیتر شریر ساخته و پرداخته شده و گویا به دو نوع موتور توربوی کوچک و بزرگ توربو با حجم 2.3 و 3.3 لیتر مجهز شده که قدرت مناسبی به این دورگه آلمانی-کره‌ای برای عرض اندام در برابر خودروهای ساخت آلفا رومئو، ب.ام.و و لکسوس می‌دهد.
این خودرو که به تازگی در اروپا معرفی شده، شانس این را دارد که به ایران نیز پا بگذارد. اینجا می‌توانید در کنار مشاهده برخی از زوایای پنهان این اتومبیل زیبا، پروسه طراحی و تولید کیا استینگرز را ببینید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید