تصاویر/ هولدن برای همیشه مُرد!

تصاویر/ هولدن برای همیشه مُرد!

این شرکت اخیرا به دلیل ناتوانی در زمینه رقابت با برندهای مشهور جهان برای همیشه به کار خود پایان داد تا پس از سایت های مونتاژ محصولات تویوتا و فورد، کل صنعت تولید خودرو در استرالیا تعطیل شود.

کد خبر : ۴۴۵۷۵
بازدید : ۳۳۲۰
فرادید | آخرین تصاویر از کارخانه خودروسازی هولدن به طرز غریبی غم‌انگیز و متاثرکننده است. کارگران این کارخانه استرالیایی در عین گذراندن آخرین دقایق حضور در کنار هم برای تولید خودروهای ملی، کاملا ناراحت و متاثرند. در عین حال امید به آینده را می‌توان در چهره تک تک آنان دید. گفته شده به دلیل تعطیلی این صنعت بزرگ در استرالیا تا کنون بیش از 50 هزار نفر از کار بیکار شده‌اند اما دولت مرکزی تلاش دارد تا بخش زیادی از این نیروها را در صنایع نظامی، فضایی و تولید واگن مشغول کند.
به گزارش فرادید، کارخانه خودروسازی هولدن که قدمتی بیش از 100 سال دارد، از سال‌های ابتدایی قرن جدید وارد جرگه ساخت خودرو شد و در مدتی کوتاه توانست به موفقیت بسیاری دست یابد. این شرکت اخیرا به دلیل ناتوانی در زمینه رقابت با برندهای مشهور جهان برای همیشه به کار خود پایان داد تا پس از سایت های مونتاژ محصولات تویوتا و فورد، کل صنعت تولید خودرو در استرالیا تعطیل شود. اینجا می‌توانید آخرین تصاویر کارگران این کارخانه را که اخرین خودروی برند هولدن را مونتاژ کرده‌اند ببینید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید