تصاویر/ ارباب حلقه در لباس جدید

تصاویر/ ارباب حلقه در لباس جدید

نسل جدید آئودی ای7 که یک سدان بزرگ اسپورت لوکس با فرم اتاقی نزدیک به محصولات کوپه است، اخیرا و با حضور مدیران شرکت رونمایی شده در حالی که آئودی تلاش کرده تا به جای ساخت یک اتومبیل تازه، مدل قبلی را به شکلی گسترده به‌روزرسانی کند.

کد خبر : ۴۴۶۸۱
بازدید : ۲۵۸۰

فرادید | اتومبیل سدان را عموما خودرویی تعریف می‌کنند که به صورت 4 درب ساخته شده و توانایی حمل 5 سرنشین را دارد. با این‌حال در سال‌های اخیر شرکت‌های آلمانی سعی کرده‌اند ماهیت سدان را دگرگون کرده و با ساخت سدان شاسی‌بلند مثل ب.ام.و ایکس4 یا سدان اسپورت کوپه مثل آئودی ای7، تلاش کرده‌اند با هدف جذب خریداران جدید، ماهیت سدان را بازتعریف کنند.

به گزارش فرادید، نسل جدید آئودی ای7 که یک سدان بزرگ اسپورت لوکس با فرم اتاقی نزدیک به محصولات کوپه است، اخیرا و با حضور مدیران شرکت رونمایی شده و توجه به جزئیات و زوایای مختلف خودرو، حکایت از تولید یک اتومبیل جدید با فرمی نزدیک به نسل قبل می‌دهد. در واقع آئودی تلاش کرده تا به جای ساخت یک اتومبیل تازه، مدل قبلی را به شکلی گسترده به‌روزرسانی کند. فرادید به زودی گزارشی کامل از این خودرو را منتشر می‌کند با اینحال فعلا شما را به دیدن تصاویر این خودروی جذاب آلمانی دعوت می‌کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید