تصاویر/ سوبارو با ویزیو کانسپت به توکیو آمد

تصاویر/ سوبارو با ویزیو کانسپت به توکیو آمد

سوبارو اعلام کرده زبان طراحی به کار رفته در این خودرو از فلسفه جدید طراحی این شرکت یعنی مستحکم و پویا الهام گرفته شده و به خوبی مفاهیم مدنظر این شرکت در زمینه تولید اتومبیل را به بیننده منتقل می‌کند.

کد خبر : ۴۴۷۵۶
بازدید : ۲۵۵۳
فرادید | نمایشگاه خودرو توکیو در حال از شب گذشته آغاز به کار کرده که شرکت ژاپنی سوبارو با معرفی اتومبیل آینده‌نگرانه ویزیو کانسپت، توانسته نگاه کارشناسان و بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. این اتومبیل که گویه پایه اصلی برای طراحی و تولید نسل بعدی سدان‌های ساخت سوبارو با کمک تجربه دیرین این برند در ساخت سه مدل بسیار مستحکم و سریع لگاسی، ایمپرزا و دبلیو.آر.ایکس است، از فرم چراغ‌های جدید خطی و نیز خطوط قدرتمندی در بدنه سود می‌برد. در عین حال سوبارو وعده داده در نمونه تولیدی ویزیو، از تکنولوژی رانندگی خودکار، حالت رانندگی پیشرفته ای-سایت (EyeSight) و نسل جدید موتورهای کم‌مصرف و قدرتمند باکسر ساتفاده خواهد کرد.
به گزارش فرادید، این اتومبیل جذاب که به سیستم چهارچرخ محرک انتخابی مجهز است، گویا تا اوایل 2020 قرار است به بازارهای جهانی عرضه شود. سوبارو اعلام کرده زبان طراحی به کار رفته در این خودرو از فلسفه جدید طراحی این شرکت یعنی مستحکم و پویا الهام گرفته شده و به خوبی مفاهیم مدنظر این شرکت در زمینه تولید اتومبیل را به بیننده منتقل می‌کند. اینجا می‌توانید کانسپت ویزیو را ببینید که نتیجه زبان طراحی جدید این شرکت ژاپنی است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید