بازخوردها به بازی شگفت‌انگیز "اساسین"

بازخوردها به بازی شگفت‌انگیز "اساسین"

هفته‌ی گذشته شاهد عرضه‌ سه بازی شگفت‌انگیز بوده‌ایم. قسمت دوم بازی ولفنشتاین، سوپر ماریو آدیسی و هم‌چنین جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های فرقه اساسین وارد بازار شده‌اند. منتقدان هم تک تک درباره‌ی این عناوین صحبت کرده و نظرات خودشان را نسبت به آن‌ها منتشر کرده‌اند. بازخوردها نسبت به Assassin’s Creed Origins بسیار خوب بوده‌اند.

کد خبر : ۴۴۹۰۸
بازدید : ۱۸۵۲
منتقدان به این موضوع اشاره کرده‌اند که دنیای «فرقه اساسین ریشه‌ها» بسیار زیباست؛ طوری که شاهد مصر در زیباترین، بزرگ‌ترین و پرجزییات‌ترین حالتش هستیم.
نگاهی به بازخوردها نسبت به بازی جدید اساسین
IGN: نمره‌ی ۹ از ۱۰
«فرقه اساسین ریشه‌ها با عمق زیادی مصر باستان را بازسازی کرده است. این بازی مجموعه‌ای بزرگ و غنی از فرهنگ‌ها، شخصیت‌های خوب، و البته مراحل متنوع را در خودش جای داده است. مبارزه‌ی بازی سخت و چالش‌برانیگز است و با اینکه سیستم آیتم‌های بازی به عناوینی مثل دستینی ۲ نمی‌رسد، به اندازه‌ی کافی سلاح در بازی وجود دارد تا در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید. عناصر نقش‌آفرینی بازی هم شما را به بازی کردن تشویق می‌کنند و با اینکه بازی باگ کم نداشت، ولی نمی‌خواستم از پای آن بلند شوم.»


GameSpot: نمره‌ی ۷ از ۱۰
«با اینکه فرقه اساسین ریشه‌ها در این دنیای جدید به اوج خود می‌رسد، ولی مشکلاتی هم دارد که تجربه‌ی کلی بازی را به پایین می‌کشد. مشکلات فنی تجربه‌ی بازی را در همه حال لذت بخش نمی‌کنند و مکانیک‌های جدید گیم پلی بازی هم به ساختار بازی نمی‌آیند. با این حال، گشت و گذار دنیای Origins بسیار هیجان‌انگیز و تجربه‌ای تازه است؛ چون هم داستان درگیرکننده‌ای دارد و هم دنیای آن جذاب طراحی شده. مجموعه‌ی فرقه اساسین بارها تغییر کرده است و Origins به نظر جهتی صحیح برای این مجموعه است. بازی مشکلاتی دارد، ولی می‌توان به آینده‌ی مجموعه خوش‌بین بود.»


Polgyon: نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰
«فرقه اساسین ریشه‌ها بیشتر شبیه به اولین بازی این مجموعه است که یک دهه‌ی پیش عرضه شده. بازی‌کننده‌ها ساختار این بازی را دوست دارند و این گیم‌پلی در طول سال‌ها تنظیم شده و پیشرفت کرده است. ریشه‌ها هم بدون شک بهترین نسخه‌ی این فرمول است. با این حال، من به دنبال ایده‌های تازه هستم؛ چیزی که بتواند من را به اندازه‌ی دنیای شگفت‌انگیز Origins برانگیزد.»


Game Informer: نمره‌ی ۸٫۵ از ۱۰
«قرار نیست Origins از پایه مجموعه‌ی فرقه اساسین را دوباره بسازد، ولی این بازی تغییرات هوشمندانه و مهمی در فرمول این مجموعه ایجاد می‌کند؛ فرمولی که عمرش رو به پایان است. آزادی عمل در حمله به هدف‌ها، سیستم مبارزه‌ی درگیرکننده‌تر، و دنیایی که گشت و گذار در آن، لذت بخش است، به این موضوع اشاره می‌کنند که آینده‌ی خوبی در مقابل این مجموعه است؛ آن هم بدون اینکه عناصری که آن را خاص کرده‌اند، از بین نرود.»


USgamer: نمره‌ی ۴ از ۵
«فرقه اساسین ریشه‌ها پیشرفت این مجموعه را ادامه می‌دهد. یونیتی یک قدم اشتباه بود، سیندیکت آن قدم اشتباه را جبران کرد و Origins هم یک پیشرفت محسوب می‌شود. هنوز هم چند مشکل وجود دارد: مبارزه بهتر شده، ولی هنوز هم جای پیشرفت دارد و باید بازی یک کلید مجزا برای کشتن داشته باشد. به طور کلی، Origins بازی بسیار خوبی است و به عنوان بهترین‌های این مجموعه محسوب می‌شود. داستان بایک عالی است و به عنوان یک بازنگری سبک روی مجموعه، Origins هدفش را محقق می‌کند. دوست دارم ببینم چه آینده‌ای برای این مجموعه وجود دارد.»



در ادامه می‌توانید تمام نمراتی که به بازی داده شده است را ببینید.

Press Start: نمره‌ی ۹ از ۱۰
Twinfinite: نمره‌ی ۴٫۵ از ۵
EGM: نمره‌ی ۹ از ۱۰
IGN Spain: نمره‌ی ۹ از ۱۰
Gameblogfr: نمره‌ی ۹ از ۱۰
IGN: نمره‌ی ۹ از ۱۰
Critical Hit: نمره‌ی ۹ از ۱۰
USgamer: نمره‌ی ۴٫۵ از ۵
GamePro: نمره‌ی ۸۸ از ۱۰۰
PlayStation Lifestyle: نمره‌ی ۸٫۵ از ۱۰
Polygon: نمره‌ی ۸٫۵ از ۱۰
GearNuke: نمره‌ی ۹ از ۱۰
Dualshockers: نمره‌ی ۸٫۵ از ۱۰
GamingTrend: نمره‌ی ۸۵ از ۱۰۰
Game Informer: نمره‌ی ۸٫۵ از ۱۰
The Sixth Axis: نمره‌ی ۸ از ۱۰
Trusted Reviews: نمره‌ی ۴ از ۵
Attack of the Fanboy: نمره‌ی ۴ از ۵
Destructoid: نمره‌ی ۸ از ۱۰
GameSpot: نمره‌ی ۷ از ۱۰
Easy Allies: نمره‌ی ۳٫۵ از ۵
Digital Trends: نمره‌ی ۳ از ۵



«فرقه اساسین: ریشه‌ها» روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.
منبع: دیجی کالا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید