پیکان با سرعت بنز در لیگ برتر!

پیکان با سرعت بنز در لیگ برتر!

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته با ٥ دیدار حساس در شهرهای مختلف پیگیری شد که برتری سرخابی‌های پایتخت مقابل حریفان از مهمترین اتفاقات بود.

کد خبر : ۴۵۱۰۰
بازدید : ۱۰۰۱
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته با ٥ دیدار حساس در شهرهای مختلف پیگیری شد که برتری سرخابی‌های پایتخت مقابل حریفان از مهمترین اتفاقات بود.
پیکان با سرعت بنز در لیگ برتر!
تداوم روند صعودی پرسپولیس
یکی از تقابل‌های جذاب روز گذشته لیگ برتر به رویارویی دایی با پرسپولیس مربوط می‌شد. ورزشگاه تختی میزبان این جدال حساس بود که با گل به خودی کنعانی‌زادگان و علی علیپور برای پرسپولیس در همان نیمه اول تا حدود زیادی تکلیفش مشخص شد. در ادامه هم تلاش نارنجی‌پوشان سایپا برای گلزنی به دروازه بیرانوند کافی نبود تا برانکو و تیمش بتوانند به روند موفقیت‌آمیز خود در لیگ برتر ادامه دهند. آنها با این برد دو بر صفر با تعداد بازی برابر با پارس‌جنوبی صدرنشین شدند.
طلسم شفر با استقلال شکست
وینفرد شفر که تیمش هفته گذشته در دربی پایتخت شکست خورده بود، کار سختی داشت تا بتواند استقلالی‌ها را مهیای بازی با نفت کند. البته حریف دیروز آبی‌پوشان که عجیب‌ترین تیم لیگ برتر است، شرایط خوبی نداشت و فقط برای گل‌نخوردن به میدان پا گذاشته بود. با این‌که نیمه‌ اول گلی در پی نداشت، استقلالی‌ها هم مثل رقیب سنتی خود در نیمه دوم روی گل به خودی حریف پیش افتادند. فرید محمدی‌زاده، روی اشتباه عجیب دروازه‌بان نفت توپ را وارد دروازه خودی کرد و در ادامه هم جابر انصاری گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند. استقلالی‌ها توانستند با این نتیجه کار را به اتمام برسانند تا اولین پیروزی آبی‌ها در زمان سرمربیگری شفر در لیگ برتر رقم بخورد.
در تبریز و هفتمین برد پیکان
در سایر بازی‌های روز گذشته پدیده و فولاد که فصل را خوب آغاز کرده اما در هفته‌های اخیر در حسرت برد مانده بودند، در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند. سینا مریدی و علی‌اصغر عاشوری برای فولاد و امین قاسمی‌نژاد و محمدرضا خلعتبری برای پدیده گلزنی کردند تا تساوی ٢ بر ٢ نتیجه پایانی بازی باشد و هر دو تیم بعد از ٤ هفته همچنان در حسرت برد باشند. دیدار تراکتورسازی و ذوب‌آهن که پیش‌بینی می‌شد یکی از بازی‌های جذاب هفته باشد، با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تقابل قلعه‌نوعی و گل‌محمدی با تیم‌های سابق خود برنده‌ای نداشته باشد. درنهایت هم پیکان در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود توانست در اصفهان دست به کار بزرگی بزند. تیم مجید جلالی سپاهان را با یک گل از فراز امامعلی از پیش رو برداشت تا هفتمین برد متوالی‌اش را کسب کند و به صدر جدول نزدیک‌تر شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید