چشمان بسته کی‌روش

چشمان بسته کی‌روش

در فهرست جدید کارلوس کیروش اسامی کسانی به چشم می‌خورد که در این چند هفته آمادگی مطلوبی نشان نداده‌اند. همچنین اسامی چند بازیکن که درخشش خوبی داشته‌اند در این لیست دیده نمی‌شود.

کد خبر : ۴۵۱۳۶
بازدید : ۱۱۵۵
فهرست جدید بازیکنان تیم ملی که برای دو بازی با ونزوئلا و پاناما به اردو فراخوانده شدند، با سؤال‌های زیادی روبه‌رو شده است.

رویه کارلوس کی‌روش در این مدت به این صورت بوده است که او ابتدا بیست‌وچند بازیکن از بازیکنان شاغل در لیگ ایران را دعوت می‌کند؛ پس از یک اردوی دو، سه روزه حدود نیمی از این بازیکنان خط می‌خورند و با اضافه‌شدن لژیونرها فهرست نهایی تیم ملی که ٢٣، ٢٤ نفر است اعلام می‌شود.

چشمان بسته کی‌روش

کارلوس کی‌روش سه‌شنبه فهرست بازیکنان تیم ملی را اعلام کرد؛ فهرستی شامل ٢٥ بازیکن داخلی و اشکان دژاگه که فعلا تیم ندارد. فهرستی که باعث بهت بسیاری از کارشناسان شد. در تمامی پست‌ها انتقادهایی به انتخاب‌های سرمربی تیم ملی وارد است.

بی‌توجهی به پارس جنوبی
علیرضا بیرانوند، از باشگاه پرسپولیس، محمدرشید مظاهری از ذوب‌آهن، سیدحسین حسینی از استقلال تهران، محمدرضا اخباری از سایپا چهار دروازه‌بانی هستند که به تیم ملی دعوت شدند. حسینی با انجام شش بازی در استقلال به تیم ملی دعوت شد. این در حالی است كه پیام نیازمند، دروازه‌بان جدید پیکان که او هم مثل حسینی در شش هفته اخیر به میدان رفته، مورد توجه کی‌روش قرار نگرفته است.

نیازمند در چهار بازی از شش بازی گل نخورد و عملکردی به مراتب بهتر از حسینی از خود ارائه کرده است. هواداران تیم شگفتی‌ساز پارس جنوبی هم به دعوت‌نشدن محسن فروزان دروازه‌بان موفقشان معترض‌اند؛ مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی یکی از معترضان به فهرست تیم ملی است. پارس جنوبی در شرایطی یک نماینده هم در تیم ملی ندارد که استقلال تیم یازدهم جدول هفت بازیکن دعوت‌شده ‌دارد. سایپا هم که در هشت بازی اخیرش یک برد نداشته، پنج ملی‌پوش دارد.

در خط دفاعی دعوت از دانیال ماهینی و حسین کنعانی‌زادگان از سایپا مورد انتقاد قرار گرفته است. هر دو بازیکن عملکرد جالبی در این هفته‌ها نداشتند مانند سعید آقایی از سپاهان اصفهان. کی‌روش بازیکنانی مثل میلاد زکی‌پور از استقلال و چند بازیکن این تیم را به اردو دعوت کرده تا آنها را محک بزند. مربیان پیکان و پارس جنوبی تأکید دارند در تیم‌های آنها هم بازیکنانی حضور دارند که می‌توانستند مورد ارزیابی مربیان تیم ملی قرار بگیرند. پیکان هم مانند پارس جنوبی بدون ملی‌پوش است. تیم‌های دوم و سوم جدول روی هم یک ملی‌پوش هم ندارند.

علیپور سؤال بزرگ
در خط حمله هم انتخاب‌ها عجیب است. مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن اصفهان و ساسان انصاری از سپاهان اصفهان با وجود عملکرد متوسطشان دعوت شدند اما خبری از علی علیپور ستاره جوان پرسپولیس نیست. علیپور به مراتب بهتر از انصاری کار کرده است.

مهاجم جوان پرسپولیس شش گل در لیگ زده و در مجموع در این فصل ٩ گل برای پرسپولیس زده؛ این در حالی است که انصاری تنها یک گل زده؛ آن گل را هم مشخص نیست او زده یا مهرداد محمدی!حتی عیسی‌ آل‌کثیر از نفت تهران هم در این فصل بازیکن قابلی بوده است.

محمد قاضی بهترین گل‌زن لیگ هم به تیم ملی دعوت نشده است. منتقدان عنوان می‌کنند کی‌روش با دقت تمامی لیگ را در نظر نمی‌گیرد و ظاهرا فقط بازی‌های استقلال و پرسپولیس را تماشا کرده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید