تصاویر/ اعتراض دانشجویان کره جنوبی به سفر ترامپ

تصاویر/ اعتراض دانشجویان کره جنوبی به سفر ترامپ

دونالد ترامپ در برنامه یک سفر 12 روزه به جنوب شرق آسیا، 7 و 8 نوامبر به کره جنوبی سفر خواهد کرد و انتظار می‌رود که 8 نوامبر در این کشور سخنرانی کند.

کد خبر : ۴۵۱۸۲
بازدید : ۱۹۸۶
فرادید | دونالد ترامپ در برنامه یک سفر 12 روزه به جنوب شرق آسیا، 7 و 8 نوامبر به کره جنوبی سفر خواهد کرد و انتظار می‌رود که 8 نوامبر در این کشور سخنرانی کند.

معترضان به سفر رئیس جمهور آمریکا از هم اکنون در خیابان های این کشور با شعار " به آمریکا نیا" اعتراض خود را آستانه این سفر نشان دادند.

در واکنش به اعتراضات مردمی پلیس کره جنوبی برگزاری اجتماعات نزدیک کاخ ریاست جمهوری این کشور را محدود کرده است. این برای نخستین بار از زمان به قدرت رسیدن مون جائه این، رئیس جمهور کره جنوبی از ماه مه گذشته تاکنون است که سئول محدودیت هایی را بر برگزاری اجتماعات عمومی اعمال می کند.

ترامپ قرار است در این سفر با مون دیدار و گفتگو کند. همچنین بازدید از یک پایگاه ارتش آمریکا نیز جزو برنامه‌های سفر ترامپ به کره جنوبی است

کره جنوبی یکی از متحدان اصلی آمریکا و میزبان 28 هزار و 500 نیروی آمریکایی است اما بسیاری از منتقدان ترامپ در این کشور او را فردی می‌دانند که جنگ لفظی‌اش با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تنش ها را تشدید کرده است.
عکس‌ها: EPA

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید