اعلام تغییر نام برند هیتاچی کوکی به «هایکوکی»

شرکت با مسئولیت محدود هیتاچی کوکی که یکی از تولیدکنندگان پیشروی ابزارهای برقی و تجهیزات علوم زیستی است، روز 10 آبان ماه 1396 اعلام کرد قرار است از روز 11 خرداد 1397، نام خود را به شرکت با مسئولیت محدود «هولدینگ کوکی» (Koki Holdings Co., Ltd.,) تغییر دهد.

کد خبر : ۴۵۲۹۶
بازدید : ۱۴۰۸

شرکت با مسئولیت محدود هیتاچی کوکی که یکی از تولیدکنندگان پیشروی ابزارهای برقی و تجهیزات علوم زیستی است، روز 10 آبان ماه 1396 اعلام کرد قرار است از روز 11 خرداد 1397، نام خود را به شرکت با مسئولیت محدود «هولدینگ کوکی» (Koki Holdings Co., Ltd.,) تغییر دهد .

شرکت با مسئولیت محدود هیتاچی کوکی ( http://www.hitachi-koki.com/ ) که یکی از تولیدکنندگان پیشروی ابزارهای برقی و تجهیزات علوم زیستی است، روز 1 نوامبر (10 آبان ماه 1396) اعلام کرد قرار است از روز 1 ژوئن 2018 (11 خرداد 1397)، نام خود را به شرکت با مسئولیت محدود «هولدینگ کوکی» (Koki Holdings Co., Ltd., ) تغییر دهد و تمامی ابزارهای برقی خود را که با نام هیتاچی و/یا هیتاچی کوکی شناخته شده‌اند، از روز 1 اکتبر 2018 (9 مهرماه 1397) با نام جدید «هایکوکی» (HiKOKI)* ارائه خواهد داد. این تغییر نام در راستای استراتژی بلندپروازانه‌ی رشد بین‌المللی شرکت و با هدف اطمینان حاصل کردن از رشد پایدار و در عین حال گسترش کسب‌وکار در نزدیک به 100 کشور در شبکه‌ی جهانی هیتاچی کوکی انجام می‌شود .

هیتاچی کوکی با فناوری‌های پیشرفته‌ی در سطح جهانی و در طول تاریخ 70 ساله‌ی پربار خود، محصولات قابل‌اعتماد و نوآورانه‌ای تولید کرده که مبنای همکاری جدید این شرکت با یکی از برجسته‌ترین گروه‌های سهام خصوصی در جهان به نام KKR بوده است. هولدینگ کوکی از طریق این مشارکت جدید، عملیات را ساده و مؤثر کرده و سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی توسعه‌ی ارگانیک و خریدها را تسریع می‌کند تا کسب‌و‌کارهای جهانی خود را به عنوان یکی از تولیدکننده‌های پیشروی جهانی بهبود بخشد .

این شرکت همزمان با تلاش‌ در جهت تغییر برند، در حال تأسیس شرکت تابعه‌ای به عنوان مرکز اروپایی خود با نام هولدینگ‌ اروپایی کوکی GmbH در حومه‌ی شهر دوسلدورف آلمان است تا اهمیت راهبردی بازار اروپا را نشان دهد. شرکت تابعه فعالیت خود را در نوامبر سال 2017 آغاز خواهد کرد و با هدف نزدیک شدن به مشتریان به منظور تسهیل تصمیم‌گیری سریع‌تر در مدیریت نیازهای آنان و برای انجام فعالیت‌های شرکت مادر در اروپا، خدمت‌رسانی خواهد کرد .

اوسامی مائهارا (Osami Maehara) ، رئیس شرکت هیتاچی کوکی گفت: «ما بالغ بر 70 سال است نوآوری‌های برنده‌ی جایزه ارائه داده‌ایم و عملکرد تجاری قابل‌اطمینانی داشته‌ایم و حالا وقت آن رسیده است که به عنوان شرکتی حقیقتاً جهانی بر گسترش شرکت خود تمرکز کنیم و در عین حال ریشه‌های سنت ژاپنی خود را حفظ کنیم .»

او افزود: «همزمان با دنبال کردن هدف‌مان برای اینکه به رهبر جهانی در تولید ابزار برقی و تجهیزات علوم زیستی تبدیل شویم، کاملاً به تسریع رشد همراه با شریک جدید و پویای خود در KKR متعهد هستیم. هدف مالی بلندپروازانه‌ی ما 2 میلیارد و 700 ملیون دلار امریکا در سال مالی 2020 است. مطمئن هستیم که با حمایت همه‌ی کارکنان و شرکایمان در سراسر جهان می‌توانیم تجارت خود را ارتقا دهیم و اصلاح نام تجاری،‌ اولین گام برای امکان‌پذیر کردن این هدف است. ما مشتاق ادامه‌ دادن مسیر برای ساخت برندی هستیم که از انتظارات مشتریان فهمیده‌مان در سراسر جهان فراتر رود .»

برند هایکوکی (HiKOKI) برای مجسم کردن سه مهارت اصلی شرکت، که شامل فناوری‌های نوآورانه‌ای که باعث ظهور محصولاتی با عملکرد برتر می‌شوند، قابلیت اطمینان محصولات و خدمات آن به واسطه‌ی 70 سال سابقه‌ی شرکت و توان بالقوه برای رشد جدید تجارت از طریق مشارکت با KKR است، ایجاد شد. به منظور سهولت تلفظ، در نام جدید برند، از حرف «i» کوچک در بخش اول کلمه استفاده شده است و عدد رومی 1 به صورت تلویحی در آن وجود دارد تا تعهد شرکت را برای فراهم کردن محصولات درجه یک در بازار برای مشتریان و هدف آن برای دستیابی به سطح درجه یک جهانی را نشان دهد .

نام جدید شرکت، یعنی شرکت با مسئولیت محدود هولدینگ کوکی، برای این طراحی شده است که نام فعلی‌اش را هم حفظ کند و در عین حال منعکس‌کننده‌ی برندهای متعددی باشد که آنها را در سراسر جهان دربر‌می‌گیرد و سرمایه‌گذاری برای جذب شرکت‌ها به منظور گسترش تجارت جهانی خود را تسریع کند .

(*) هیچ تغییری در برندهای زیر در بازارهای مربوطه‌شان ایجاد نخواهد شد : metabo, SANKYO, Tanaka, CARAT, HIT-MIN, himac.

برای مشاهده نمای تغییرات اسم و لوگو در یک نگاه، بر روی لینک زیر کلیک کنید :
https://hkstrategies.egnyte.com/dl/7NLEe6UEfU
لینک مرتبط :

http://www.hitachi-koki.com/

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید