تصاویر/ ترامپ با کاپشن خلبانی در تور آسیایی

تصاویر/ ترامپ با کاپشن خلبانی در تور آسیایی

دونالد ترامپ در سفری که طولانی‌ترین سفر خارجی یک رئیس‌جمهور آمریکا به آسیا در ربع قرن گذشته خوانده شده، واشنگتن را به مقصد توکیو ترک کرده و بنا دارد بعد از ژاپن به کره جنوبی، چین، ویتنام و فیلیپین برود.

کد خبر : ۴۵۳۱۵
بازدید : ۶۳۴۴

فرادید | دونالد ترامپ در سفری که طولانی‌ترین سفر خارجی یک رئیس‌جمهور آمریکا به آسیا در ربع قرن گذشته خوانده شده، واشنگتن را به مقصد توکیو ترک کرده و بنا دارد بعد از ژاپن به کره جنوبی، چین، ویتنام و فیلیپین برود.


سفر ترامپ به ژاپن و کره‌جنوبی در حالی آغاز شده که تنش میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ در چند ماه گذشته به اوج خود رسیده و باعث نگرانی بسیاری از رهبران جهان شده که از وقوع یک جنگ اتمی در هراسند.

انتظار می‌رود ترامپ در دیدارش از ژاپن و کره‌جنوبی، بر حمایت آمریکا از این دو کشور در برابر تهدیدهای کره‌شمالی، تاکید داشته باشد.

ترامپ که عصر جمعه به همراه همسرش ملانیا در نخستین بخش سفرش از واشنگتن به هاوایی پراوز کرد، قرار است بعد از ژاپن و کره جنوبی به چین برود تا با شی جین‌پینگ، رئیس جمهوری این کشور دیدار کند.
ترامپ در سفرش به ژاپن در جمع نظامیان آمریکا در پایگاه اقیانوس آرام سخنرانی کرد و در این جلسه از سوی نظامیان کاپشن خلبانی به او اهداء شد. او پس از پوشیدن هدیه نظامی‌اش گفت: این را بیشتر دوست دارم، کت من مال تو!
عکس‌ها: EFP/Getty Images/reuters

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید