تصاویر/ تویوتا پریوس سی؛ هاچ‌بکی با انرژی زیاد!

تصاویر/ تویوتا پریوس سی؛ هاچ‌بکی با انرژی زیاد!

این خودرو از سال 2012 تا کنون فروشی بالغ بر 185 هزار دستگاه را به دست آورده و در زمره پرفروش‌ترین اتومبیل‌های هیبریدی بازار آمریکا قرار دارد. مدل 2018 این خودرو اخیرا با اندکی تغییرات به بازار معرفی شده است.

کد خبر : ۴۵۴۰۶
بازدید : ۳۷۱۱
فرادید | خودروهای هیبریدی حدود ده سال است که در سبد تولید انبوه خودروسازان بزرگی مثل تویوتا قرار گرفته‌اند و از قضا برخی از آنها با استقبال بالایی روبرو شده‌اند. یکی از این خودروها که همه جای دنیا شناخته شده است و شاخه سبز تویوتا را با آن می‌شناسند، خودروهای خانوده پریوس هستند که اقسام مختلفی داشته و به دلیل مصرف سوخت پایین و کارایی بالا، از موفق‌ترین خودروهای کلاس خود به شمار می‌روند.
به گزارش فرادید، گونه هاچ‌بک پریوس که در ایران کمتر شناخته شده و اغلب در بازار آمریکای شمالی حاضر است، یکی از اتومبیل‌های خانواده پریوس است که در رده خودروهای سایز سی توانسته جایگاه مناسبی در بازار به دست آورد. این خودرو از سال 2012 تا کنون فروشی بالغ بر 185 هزار دستگاه را به دست آورده و در زمره پرفروش‌ترین اتومبیل‌های هیبریدی بازار آمریکا قرار دارد. مدل 2018 این خودرو اخیرا با اندکی تغییرات به بازار معرفی شده که برای آشنایی بهتر، لازم است اینجا آلبوم تصاویر این خودروی ژاپنی را ببینید. به زودی گزارش مبسوطی درباره آن را می‌توانید در فرادید بخوانید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید