بیل گیتس شهر هوشمند می‌سازد

بیل گیتس شهر هوشمند می‌سازد

شرکت وابسته به بنیاد گیتس، مبلغ 80 میلیون دلار برای 25هزار هکتار از صحرای آریزونا پرداخت کرده است تا در آن شهری هوشمند احداث شود.

کد خبر : ۴۵۹۶۴
بازدید : ۲۴۸۴
بیل گیتس شهر هوشمند می‌سازد
آرک دیلی | یک شرکت سرمایه گذاری وابسته به بنیاد گیتس، بنیان‌گذار مایکروسافت، مبلغ 80 میلیون دلار برای 25هزار هکتار از صحرای آریزونا پرداخت کرده است تا در آن شهری هوشمند احداث شود.

این شهر شامل 80 هزار واحد خواهد بود. دفاتر، فضاهای فروشگاهی و امکانات شهری چون مدارس و ایستگاه‌های پلیس از این جمله‌اند. این شهر به عنوان یک پایگاه آزمایشی آخرین تکنولوژی‌های لجستیکی و زیربنایی را ارائه خواهد داد.

شهر هوشمند جدید یک جامعه پیشرو را با ارتباطات و ستون فقرات زیربنایی ایجاد می‌کند که شامل فناوری‌های پیشرفته ای است که در قالب شبکه‌های دیجیتال با سرعت بالا، مراکز داده، فن آوری های تولید جدید و مدل‌های توزیع، وسایل نقلیه مستقل و مراکز تدارکاتی مستقل طراحی شده است.

بیل گیتس شهر هوشمند می‌سازد
این شهر در مسافتی باحدود 45 دقیقه از غرب "فینیکس" و در امتداد بزرگراه جدید بین ایالتی 11 قرار دارد.

شهر جدید بیل گیتس در رقابت با دیگر شهرهای هوشمند جهان با کانادا و عربستان سعودی رقابت خواهد داشت.

عربستان سعودی هم قصد دارد تا با ساختن شهر جدید در ساحل دریای سرخ، شیوه زندگی‌ای را که در امروز عربستان سعودی در دسترس نیست امکان پذیر کند. عربستان که در حال انجام پروژه های در سواحل دریای سرخ برای تبدیل کردن این مناطق به هدف های گردشگری توریست ها، می بایست قوانین این شهر را با استاندارهای بین الملی گردشگری تنظیم کند.

بیل گیتس شهر هوشمند می‌سازد
ترجمه: هنرآنلاین
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید