جومانجی به فیسبوک می‌آید

کد خبر : ۴۶۲۷۴
بازدید : ۱۵۲۲


ubergizmo | فیسبوک در طول چند سال گذشته روی موضوع واقعیت مجازی تمرکز زیادی کرده است. این شبکه اجتماعی پلتفرمی برای آپلود و نمایش ویدیو راه اندازی کرد که ویدیوهای واقعیت مجازی و ویدیوهای ۳۶۰ درجه را هم نشان می‌داد. حتی امکان پخش زنده ویدیوهای ۳۶۰ درجه هم به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. حالا این شبکه اجتماعی در اقدامی جدید قصد دارد مضامین واقعیت مجازی را به قسمت News Feed هم اضافه کند. فیسبوک با این اقدام کاری کرد که مضامین واقعیت مجازی به بخشی جدا نشدنی از این شبکه اجتماعی تبدیل شود. در واقع کاربران برای آپلود کردن مضامین واقعیت مجازی نیازی ندارند که از برنامه‌های دیگر استفاده کنند.

اولین تجربه کاربران در این قسمت با همکاری سازندگان فیلم جدید جومانجی شکل می‌گیرد. در واقع آیتمی ساخته می‌شود که کاربران در آن باید به دنبال آیتم‌های مختلفی از فیلم جومانجی باشند. همچنین بخشی از پشت صحنه‌های فیلم هم در این قسمت قرار گرفته که در جای دیگری قابل مشاهده نخواهند بود.

ویدیوی Jumanji: Welcome to the Jungle کاملا براساس پلتفرم واقعیت مجازی VR Developer Kit مخصوص فیسبوک ساخته شده است. این ویدیو ۳۶۰ درجه ساخته شده و با اکثر هدست‌های واقعیت مجازی کار می‌کند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید