میهمانی خودروها در لس‌آنجلس

میهمانی خودروها در لس‌آنجلس

نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که به جای تاکید روی نمونه‌های مفهومی یا محصولات آینده‌نگرانه، مستقیما به معرفی جدیدترین مدل از اتومبیل‌های مصرفی و روزمره می‌پردازد و در این حوزه گوی سبقت را از نمایشگاه‌های دیگری مثل سیما اتوشو یا دیترویت اتوشو که بسیار معروف‌ترند، ربوده است.

کد خبر : ۴۶۶۲۶
بازدید : ۳۳۱۸
میهمانی خودروها در لس‌آنجلس

فرادید | به فاصله کوتاهی از آغاز به کار نمایشگاه خودرو تهران که به کانون اصلی انتشار اخبار مهم حوزه خودرو کشور برای چند روز متوالی بدل شد، در آن سوی جهان نمایشگاه لس‌آنجلس 2017 توانسته سر و صدای بسیاری به پا کند. اهمیت این رویداد از آن جهت برای مردم آمریکای شمالی مهم است که اتوشو لس‌آنجلس محلی برای انتخاب‌های جدید است.

به گزارش فرادید، در واقع در بین نمایشگاه‎های مختلفی که در آمریکای شمالی در حوزه خودرو برگزار می‌گردد، نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که به جای تاکید روی نمونه‌های مفهومی یا محصولات آینده‌نگرانه، مستقیما به معرفی جدیدترین مدل از اتومبیل‌های مصرفی و روزمره می‌پردازد و در این حوزه گوی سبقت را از نمایشگاه‌های دیگری مثل سیما اتوشو یا دیترویت اتوشو که بسیار معروف‌ترند، ربوده است. اینجا به شکلی کوتاه 7 محصول جدیدی که در لس‌آنجلس اتوشو 2017 رونمایی شده را معرفی می‌کنیم به این امید که برخی از آنها به زودی راهی به بازار ایران پیدا کنند.

مرسدس بنز سی‌ال‌اس 2018

میهمانی خودروها در لس‌آنجلس

همین ابتدای امر به این کوپه4 درب اسپورت لوکس آلمانی به خاطر طراحی‌اش انتقادات بسیاری وارد کرده‌اند اما خب به هرحال سی‌ال‌اس جدید را نمی‌توان نادیده گرفت مخصوصا که از یک کابین بی‌نهایت زیبا و یک سری جدید از موتورهای قدرتمند بهره می‌گیرد. گوردون واگنر سرطراح برند مرسدس بنز درباره سی‌ال‌اس جدید گفته: این خودرو ترکیبی از قلب و مغز و احساس و هوش است.

مزدا 6 جدید

میهمانی خودروها در لس‌آنجلس

شاید بهترین سدان متوسط شهری جهان باشد. این خودروی ژاپنی از بس زیبا، اسپورت و باکیفیت نشان می‌دهد مخصوصا که حالا به یک موتور 2.5 لیتری توربو با قدرت 250 اسب بخار و گشتاور 310 پوندی هم مجهز شده تا بیش از همیشه سریع و تندوتیز نشان می‌دهد. جالب است که در سرعت‌های کمتر از 70 کیلومتر مزدا 6 تنها با 2 سیلندر به تولید قدرت می‌پردازد که باعث کاهش شدید مصرف سوخت خودرو شده است. این سدان متوسط به لطف جلوپنجره توری و کروم جلایافته ظاهر بسیاری مجللی دارد و در کابین خود نیز از برخی اصلاحات و مواد بهتر و لوکس‌تر سود برده است.

لینکلن ام.کا.سی

میهمانی خودروها در لس‌آنجلس

شاسی‌بلند متوسط و لوکس شرکت آمریکایی لینکلن به لطف اصلاحاتی که روی ظاهر آن رخ داده بیش از همیشه زیبا و جذاب شده است به طوری که کاملا سطح آن ارتقایافته است. البته اتاق خودرو هنوز هم نمونه قبلی داشبورد را با خود دارد که این یک ایراد بزرگ است. ام.کا.سی جدید به خریداران امکان انتخاب 3 تریم مختلف برای فضای داخلی کابین و نیز مجموعه‌ای از آپشن‌ها را می‌دهد. در عین حال این خودرو از موتور مشهور فورد موستانگ که یک نمونه 2.3لیتری توربو و اکوبوست با قدرت 245 اسب بخار است نیز سود می‌برد.

جیپ رانگلر

میهمانی خودروها در لس‌آنجلس

هیولای کوچک و آفرودر جیپ بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار در معرض دید مخاطبان قرار گرفت و در اقسام دو درب و 4درب قرار است ا اوایل سال 2018 راهی بازارهای جهانی شود. رانگلر جدید از هر لحاظ مدرن و جذاب شده و از آخرین فناوری های روز صنعت خودرو نیز سود برده است.

سوبارو اینست

میهمانی خودروها در لس‌آنجلس

شاسی‌بلند7 نفره و اندازه کامل سوبارو برای رقابت با تویوتا لندکروز و شورولت تاهو آماده شده و به نظر می‌رسد بتواند تا حدی سوبارو را در این بخش از بازار صاحب سهم کند. سوبارو اعلام کردهاین خودرو ترکیبی از یک محصول لوکس خانوادگی با اتومبیلی جان سخت و توانمند است.

سالین اس1

میهمانی خودروها در لس‌آنجلس

یک کوپه اسپورت سفارشی از برند خاص و آمریکایی سالین که با قیمتی 100 هزار دلاری از سرعتی بالغ بر 325 کیلومتر در ساعت سود می‌برد. این خودروی زیبا که وزنی کمتر از 1250 کیلوگرم دارد به لطف استفاده از یک موتور 5/2لیتری 4سیلندر توربو قادر است 450 اسب بخار نیرو و 350 پوند فوت تورک تولید کند و در کمتر از 5/3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

کیا سورنتو 2018

میهمانی خودروها در لس‌آنجلس

از بین این گروه خشن این خودرو حتما به ایران راه می‌یابد چرا که هم نمایندگی رسمی کیا و هم بازار خودرو به شدت تشنه سورنتوی 2018 است و خیز قیمتی اخیر شاسی‌بلند بزرگ کیا هم انگیزه‌ای مناسب برای تسریع در واردات این محصول محبوب کره‌ای است. اصلاحات سورنتوی 2018 البته بیشتر ظاهری بوده اما نباید از موتور 2لیتری توربو و 250 اسبی سورنتو به راحتی گذشت.

مازراتی لوانته نریسیمو

میهمانی خودروها در لس‌آنجلس

برند ایتالیایی محبوب ایرانی‌ها در نمایشگاه لس‌آنجلس با یک تریم اسپورت جدید جهت ارائه به مشتریان مدل لوانته حاضر شده که ظاهری جذاب‌تر و البته مخوف‌تر به لوانته می‌دهد. این شاسی‌بلند اسپورت لوکس که در زمینه فروش انتظارات فیات کریسلر را برآورده نکرده، در این تریم مازراتی از رنگ مشکی نِرو، رینگ، جلوپنجره و حاشیه‌کاری جدید مشکی‌رنگ برای بیرون بدنه، سیستم صوتی تصویری و سرگرمی جدید برای کابین و اقسامی از پوشش‌های جدید و خاص برای اتاق استفاده کرده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید