جهان به روایت تصویر

جهان به روایت تصویر
کد خبر : ۴۶۷۲۲
بازدید : ۳۸۵۱
فرادید | امروز به روایت تصویر.

۱ - یک راننده معترض در حین اعتصاب رانندگان تاکسی و به همراه smoke bomb (دود رنگی) به دست، در اعتراض به رقابت نا عادلانه با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آنلاین مانند اوبر و کابی فای در مادرید، اسپانیا.

عکس‌های روز جهان

۲ - کوهی از دوچرخه‌های توقیف شده در پارکینگ نانجینگ، استان جیانگسو در شرق چین. اگرچه، در چین خدمات اشتراک گذاری دوچرخه امری عمومی است، اما همواره چالش هایی بر سر مدیریت دوچرخه‌ها و پارک منظم آن‌ها وجود دارد. معمولا شرکت هایی که پس از چندین ماه دوچرخه‌ها را به اشتراک می‌گذارند، ورشکسته می‌شوند.

عکس‌های روز جهان

۳ - رئیس جمهور فرانسه، امانوئل ماکرون، در حال سخنرانی در مراسم افتتاحیه نیروگاه انرژی خورشیدی در Zaktubi، نزدیکی آواگادوگو، بورکینافاسو.

عکس‌های روز جهان

۴ - کروات‌های بوسنیایی در حال دعا کردن برای متهم جنایات جنگی که با نوشیدن سم به حیات خود خاتمه داد، پس از حکم دادگاه لاهه ایالات متحده امریکا، موستار، بوسنی هرزه گوین.

عکس‌های روز جهان

۵ - ادای احترام به سگ نظامی در ارتش، پس از بازنشسته شدن، استان جیانگشو، چین.

عکس‌های روز جهان

۶ - کشاورزان اندونزیایی در حال کار در زمین‌های زراعی نزدیک به آتشفشان Mount Sinabung، اندونزی. بسیاری از مردم این منطقه مجبور به ترک این مکان شده اند و در روستا‌های سوماترای شمالی سکنی گزیده اند تا فاصله ایمن تری از آتشفشان Sinabung، که یکی از فعال‌ترین آتشفشان‌های اندونزی است، داشته باشند.

عکس‌های روز جهان

۷ - تکنسین‌های شرکت Renfe، به همراه یک قطار از ریل خارج شده در Arahal، نزدیک شهر سویا، اسپانیا.

عکس‌های روز جهان

۸ - پسره بچه‌ای در مسجد Sabanci، مردم برای شرکت در یک مراسم مذهبی، جشن و سالگرد زاد روز پیامبر مسلمانان، گرد هم جمع می‌شوند، آدانا، ترکیه.

عکس‌های روز جهان

۹ - یک نمونه از شیرینی زنجبیلی که در قالب ساختمانی از ایالات متحده امریکا ساخته شده است، واشنگتن، امریکا.

عکس‌های روز جهان

۱۰ - نگهبانی در بازار کریسمس مسکو، میدان سرخ، مسکو.

عکس‌های روز جهان

۱۱ - راهبه‌ها، در حال فیلم برداری از حضور پاپ فرانسیس در دیدار با اسقف‌های برمه در کلیسای Mary's Cathedral in Yangon، برمه.

عکس‌های روز جهان

منبع: تلگراف
ترجمه: وب‌سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید