جدیدترین نمایش محمد رضایی راد به روی صحنه می‌رود

جدیدترین نمایش محمد رضایی راد به روی صحنه می‌رود

محمد رضایی‌راد سال گذشته نمایش «براساس دوشسِ مَلفی» را با بازی باران کوثری، رضا بهبودی، احمد ساعتچیان و... به صحنه برد که با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد.

کد خبر : ۴۶۷۶۹
بازدید : ۲۳۵۹
فرادید | «فعل» عنوان تازه‌ترین اثر محمد رضایی‌راد است که به نویسندگی و کارگردانی او در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. این نویسنده و کارگردان تئاتر، آخرین بار در سال ۱۳۸۴ نمایش «بازگشت به خان نخست» را در این مجموعه روی صحنه برده بود. محمد رضایی‌راد پس از ۱۲ سال به تئاتر شهر بازگشته است.

محمد رضایی‌راد سال گذشته نمایش «براساس دوشسِ مَلفی» را با بازی باران کوثری ، رضا بهبودی، احمد ساعتچیان و... به صحنه برد که با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد و از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان پژوهشگران تئاتر به‌عنوان اثر برگزیده‌ی سال ۹۵ معرفی شد.

نمایش «فعل» که فضایی کاملا متفاوت با نمایش «براساس دوشسِ مَلفی» دارد، آذر و دی‌ماه سال جاری در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.
جدیدترین نمایش محمد رضایی راد به روی صحنه می‌رود
«فعل»
نمایش «فعل» دهمین نمایش «گروه تئاتر خانه» به سرپرستی محمد رضایی‌راد است که در سال‌های اخیر آثاری، چون «آنک انسان»، «داستان‌هایی از بارش مهر و مرگ» و «بر اساس دوشس ملفی» را روی صحنه برده‌اند.
از جمله موفقیت‌های این گروه در سال‌های اخیر می‌توان به دریافت «مدال افتخار آکادمی سمندریان» (۱۳۹۴) و دریافت عنوان بهترین نمایش سال از «انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر» برای نمایش‌های «آنک انسان» (۱۳۹۳) و «بر اساس دوشس ملفی» (۱۳۹۵) اشاره داشت.

نمایش «فعل» از ۲۰ آذر ماه در سالن «چهارسو» مجموعۀ تئاتر شهر روی صحنه می‌رود و تنها ۳۰ شب اجرا خواهد داشت.
هدا اربابی (طراح لباس)، نرگس فرشی (برنامه‌ریز)، مریم مظفری (منشی صحنه)، مجتبی جمشیدی (دستیار کارگردان)، آرین حقانی (مدیر صحنه)، نوشین جعفری (عکاس) و ساسان پیروز (مجری طرح) برخی از دیگر عواملی هستند که در اجرای نمایش «فعل» محمد رضایی‌راد را همراهی می‌کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید