تصاویر/ ماشین کوکی یا باجه تلفن متحرک

تصاویر/ ماشین کوکی یا باجه تلفن متحرک

این محصول که چیزی بین یک باجه تلفن همراه و یک ماشین حمل کیف گلف است، با حضور در نمایشگاه لس‌آنجلس توجه بسیاری از رسانه‌های خودرویی را به خود جلب کرده است.

کد خبر : ۴۶۷۹۲
بازدید : ۴۸۰۸
فرادید | با اینکه روح کلی حاکم بر نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس بر عرضه و معرفی محصولات جدید مصرفی در آمریکا تاکید و تمرکز دارد اما گاها برخی از شرکت‌های گمنام نیز با حضور در این رویداد خودرویی قصد دارند خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند. این بین معرفی خودرویی جالب با نام رد اسپیس که حاصل خلاقیت کریس بنگل، معمار مشهور و طراح سابق برند ب.ام.و است باعث شده تا یک مینی خودرو در زمینه شهرت گوی سبقت را از رقبایش برباید. این محصول که چیزی بین یک باجه تلفن همراه و یک ماشین حمل کیف گلف است، با حضور در نمایشگاه لس‌آنجلس توجه بسیاری از رسانه‌های خودرویی را به خود جلب کرده است.

به گزارش فرادید، رد اسپیس که با سرمایه‌گذاری شرکت‌های چینی توسعه و تکمیل شده به لطف استفاده از موتوری الکتریکی، احتیاجی به مصرف سوخت‌های فسیلی نداشته و به درد مناطقی از جهان می‌خورد که در آن محیط زیست با بحران جدی و تولید فزاینده کربن روبه‌رو است. در این خودرو می‌توانید از طریق یک مانیتور 17 اینچی فیلم ببینید و در عین حال روی صندلی‌های راحت خودرو لم بدهید. اینجا می‌توانید آْلبوم تصاویر این خودروی سبز و کوچک را ببینید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید