مصائب شغل "شفر"

مصائب شغل "شفر"

شفر که به خاطر نداشتن مترجم آلمانی معتمد و همین‌طور پرداخت نشدن مطالباتش از مدیران استقلال به‌شدت عصبانی بود، روز جمعه به محل این باشگاه رفت تا در جلسه‌ای با رضا افتخاری شرکت کند، اما در عین ناباوری افتخاری حتی پاسخ تماس‌های این مربی آلمانی را نداد.

کد خبر : ۴۷۰۴۳
بازدید : ۹۸۱
مصائب شغل
با آمدن وینفرد شفر به باشگاه استقلال، خیلی‌ها تصور می‌کردند مدیران این باشگاه که مربی آلمانی را به خدمت گرفته‌اند، تمام مشکلات و خواسته‌های این مربی را درک کرده‌اند، اما چند روزی است ناراحتی‌های شفر آلمانی از مدیران استقلال علنی شده به طوری که این مربی با حضور در باشگاه، خواستار استعفا و جدایی از جمع آبی‌پوشان شد.
بحران باشگاه استقلال به نظر می‌رسد تمامی ندارد. یک روز با علیرضا منصوریان استقلالی‌ها دچار بحران نتیجه‌گیری و حاشیه‌های مختلف می‌شوند.
حالا با آمدن مربی آلمانی هم به نظر می‌رسد آرامش و روزهای خوب قرار نیست به استقلالی‌ها رو کند.
شفر که به خاطر نداشتن مترجم آلمانی معتمد و همین‌طور پرداخت نشدن مطالباتش از مدیران استقلال به‌شدت عصبانی بود، روز جمعه به محل این باشگاه رفت تا در جلسه‌ای با رضا افتخاری شرکت کند، اما در عین ناباوری افتخاری حتی پاسخ تماس‌های این مربی آلمانی را نداد.
در ادامه شفر نسبت به اینکه باشگاه هیچ کاری برای جذب بازیکنان مد نظرش و همین طور برگزار شدن اردوهای از پیش تعیین شده انجام نداده عصبانی شده و حتی قصد استعفا هم داشته، اما با صحبت‌هایی که با او شده است، فعلا از این کار صرف نظر کرده است، اما به نظر می‌رسد بحران آبی‌پوشان تهرانی همچنان ادامه دارد.
در همین زمینه با حسن زمانی هم‌کلام شدیم تا از زبان عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال بیشتر پیرامون حواشی این تیم کسب اطلاع کنیم.

پس از جدایی علیرضا منصوریان، وینفرد شفر را به عنوان سرمربی تیم‌تان انتخاب کردید. عملکرد این مربی آلمانی را طی مدت اخیر چطور ارزیابی می‌کنید؟
ما با علیرضا منصوریان نتوانستیم نتایج مطلوبی که مد نظرمان بود را کسب کنیم. به همین خاطر به دنبال جذب یک مربی خوب خارجی بودیم و در نهایت در بین گزینه‌های‌مان با شفر به توافق رسیدیم و او را جذب کردیم.
شفر هم تا به امروز نشان داده تغییرات زیادی در نوع بازی تیم، تاکتیک و حتی نتایج ایجاد کرده است. ما از عملکرد او به طور کامل رضایت داریم و امیدواریم بتوانیم همکاری‌های‌مان را گسترش دهیم و بیش از پیش از وجود این مربی آلمانی استفاده کنیم.

اگر بخواهید یک نمره به شفر بدهید، از ٢٠ چند می‌دهید؟
نمره شفر ٢٠ است. از نظر من او بهترین عملکرد را تا به امروز در استقلال داشته است.

البته در این بین به نظر نمی‌رسد با جدایی منصوریان و آمدن شفر حواشی تیم کمتر شده باشد. این موضوع چقدر در عملکرد تیم‌تان تاثیر داشته است؟
من این مساله را قبول ندارم. با آمدن شفر خیلی از حواشی داخل تیم کم شد. دیگر آن هیاهو که در داخل تیم وجود داشت و هر کس حرف خودش را می‌زد وجود ندارد.
تیم به یکپارچگی کامل رسید و همه حرف سرمربی را می‌پذیرند و هر کس وظیفه خودش را انجام می‌دهد. مشکلی از این بابت نداریم و بهتر است رسانه‌ها هم دنبال حاشیه نباشند.

شاید از نظر تیمی حاشیه‌ها کمتر شده، اما اخباری که طی چند روز گذشته منتشر شد نشان داد که همچنان باشگاه مشکلاتی دارد و حتی نمی‌تواند یک مترجم آلمانی برای شفر استخدام کند.
ببینید ما که از نظر زیرساختی تمام امکاناتی که شفر درخواست کرده را برای او فراهم کرده‌ایم. تا به امروز هم هرچه خواسته در اختیارش قرار داده‌ایم. نمی‌دانم مشکل کجاست که شما این حرف‌ها را می‌زنید. من چیزی درباره این حاشیه‌ها و مشکلات باشگاه نشنیده‌ام، اما در مورد مترجم آلمانی فعلا منتظر هستیم با شفر. توافق کنیم و یک فرد را به عنوان مترجم انتخاب کنیم.

اما اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه شفر روز جمعه با حضور در باشگاه استقلال خواستار دیدار با افتخاری شده و وقتی نتوانست مدیرعامل را ببیند، حتی قصد استعفا هم داشته است. شما این اخبار را تایید نمی‌کنید؟
همه این اخبار کذب محض است. چرا باید شفر استعفا بدهد؟ او تازه سرمربی استقلال شده و تا به امروز هم بهترین نتایج ممکن را با این تیم گرفته الان هم منتظر هستیم تا لیستش را به ما بدهد و ما بر اساس لیست بازیکنان مورد نیازش بازیکن جذب کنیم.

یعنی شما به طور کامل موضوع ناراحتی شفر که در روز جمعه اتفاق افتاد را تکذیب می‌کنید؟
من صددرصد این موضوع را تکذیب می‌کنم. هیچ‌گونه مساله‌ای در باشگاه استقلال رخ نداده است.

اینکه عنوان می‌شود شفر به خاطر لغو اردوی دوبی از باشگاه ناراحت است و اینکه باشگاه نتوانسته تعهداتش را عملی کند قبول ندارید؟
بهتر است هواداران‌مان را با اینگونه سوالات و اینگونه مسائل ناراحت نکنید. همه‌چیز امن و امان است و باشگاه کار خودش را می‌کند. همان‌طور که گفتم تا به امروز هرآنچه که شفر نیاز داشته در اختیارش قرار گرفته و در ادامه هم با قدرت از شفر حمایت می‌کنیم و هرچه بخواهد در اختیارش قرار می‌دهیم. من اینگونه مسائل را که می‌گویند با باشگاه مشکل دارد یا ما با او مشکل داریم را از بیخ و بن تکذیب می‌کنم.

شما به عملکرد شفر نمره دادید، اگر بخواهید عملکرد افتخاری را به عنوان مدیرعامل باشگاه ارزیابی کنید و یک نمره بدهید چه نمره‌ای می‌دهید؟
من به عملکرد افتخاری نمره ١٧ می‌دهم چرا که ایراداتی وجود دارد و باید رفع شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید