سوشا مکانی و حاشیه جدید

سوشا مکانی و حاشیه جدید

سوشا مکانی در روزهای گذشته بدون قرارداد هم در تمرینات صنعت نفت حاضر می‌شد، اما در نهایت آبادان را به حالت قهر ترک کرد.

کد خبر : ۴۷۴۰۷
بازدید : ۴۹۳۵
سوشا مکانی و حاشیه جدید
سوشا مکانی به حالت قهر آبادان را ترک کرد.
به گزارش ایلنا، سوشا مکانی از اواسط هفته گذشته در تمرینات تیم صنعت نفت آبادان حاضر شده و قرار بود به‌زودی با این تیم قرارداد ببندد. مکانی حتی ۲ بار به دفتر مدیرعامل باشگاه صنعت نفت هم رفت، اما با این تیم قرارداد امضا نکرد.

او در روزهای گذشته بدون قرارداد هم در تمرینات صنعت نفت حاضر می‌شد، اما در نهایت آبادان را به حالت قهر ترک کرد. او در تمرین امروز (یکشنبه) صنعت نفت هم غایب بود و با این تیم تمرین نکرد.

سوشا مکانی و حاشیه جدید
ماجرای لو رفتن عکس‌های خصوصی سوشا مکانی و همچنین بازداشت در اوین در سال‌های گذشته از جمله حاشیه‌هایی بود که او را سر زبان‌ها انداخت و به عنوان یک بازیکن حاشیه‌ساز به همه معرفی کرد.
درگیری‌های وسط زمین، درگیری و مصاحبه علیه علی دایی و درگیری با نیروهای انتظامی مستقر در ورزشگاه نیز از جمله اتفاقات کارنامه حرفه‌ای این بازیکن محسوب می‌شوند.
سوشا مکانی و حاشیه جدید

پوشیدن شلوار معروف به "باب اسفنجی" نیز از جمله‌ اتفاق‌هایی بود که حاشیه‌های بسیاری برای این دروازه‌بان همراه داشت و سوشا مکانی را با محرومیت 6 ماهه از بازی روبرو کرد. البته بسیاری عقیده داشتند که این محرومیت شلواری به خاطر شلوار نیست و مساله دیگری است...
سوشا مکانی با اتفاقات و خبرهایش مدت تیتر یک خبرهای ورزشی و چهره‌های جنجالی بود. آن‌طور که خودش گفته است در آن مدت فشار زیادی را تحمل کرده است. حال باید دید قهر او از تیم صنعت نفت و قرارداد امضا نشده‌اش چه سرانجامی خواهد داشت.
سوشا مکانی و حاشیه جدید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید