این بار عادل فردوسی‌پور رودست نخورد!

این بار عادل فردوسی‌پور رودست نخورد!

علی‌اکبر طاهری فکر می کرد با تاکتیکی سنتی می‌تواند برنده رفتن روی خط 90 باشد اما این بار دیگر فردوسی‌پور از سوراخ همیشگی گزیده نشد!

کد خبر : ۴۷۵۳۱
بازدید : ۱۱۱۹
فرمول بردن کل کل با عادل فردوسی پور روی آنتن برنامه 90 را اولین بار امیر واعظ آشتیانی کشف کرد. راهش ساده بود. عادل برای برنامه اش سقفی دارد. واعظ سعی کرد وقت را بکشد و تهاجمی به فردوسی پور حمله کند. او به جای پاسخ دادن سئوالات عادل، سئوال ها را با سئوال و حمله جواب می داد و کلی گویی می کرد. آن روز واعظ برنده بود. بعد هم خیلی ها از فتح الله زاده تا قلعه نویی توانسته بودند با این شیوه برنده دوئل های نودی باشند.

این بار عادل فردوسی‌پور رودست نخورد!

این تجربه ها را مشاوران طاهری برای دوشنبه شب به او یاد داده بودند و او خیلی هم انفجاری آغاز کرد. طوری که فردوسی پور هم شوکه شده بود و هم عصبانی. این بار اما در برابر مدیر پیشین قرمزها که آمده بود مجال لب وا کردن به عادل ندهد و البته سعی کند با برچسب به عقب براندش، باورش نمی شد یکباره با پاتک فردوسی پور مواجه شود. عادل تغییر گفتار داد و سعی کرد مثل خود او روی رقیب اتیکت بچسباند. در مسائل مالی و درباره موجی که لیدرها در شبکه های مجازی راه می اندازند، فردوسی پور عالی کار کرد.

ریتمش تند بود و سعی می کرد با طعنه های مختلفی مثل سیستم گوبلزی که قبلا برای قلعه نویی هم به کار برده بود، حریف را عقب براند.

او با استفاده از جمله شما شاهی! شما ماهی! به یکی از برنامه های ورزشی تلویزیون هم طعنه زد که مدح مدیران را می گوید. برنامه ای را که پیشتر هفته نامه کیهان ورزشی در گزارشی به قلم سردبیرش ،سعید مدنی متهم به آنتن فروشی کرده بود، عادل اینبار پاسخ های طاهری را بی جواب نگذاشت و تاکید کرد 4 ساعت همکارانش در باشگاه پرسپولیس علاف نشدند که بعد هم او این حرف ها را بشنود و دم نزند.

عادل این بار از کنداکتور گذشت و به طاهری پرقدرت جواب داد. البته خودش هم اذعان دارد خوش شانس بوده که یکباره علی دایی هم ناخواسته به هواخواهی او برخاسته بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید