چیکن پارمسان در نان کاسه‌ای

چیکن پارمسان در نان کاسه‌ای

یکی از روش‌های سرو غذاهای گرم و آبکی ریختن آن‌ها در نان‌های گود و کاسه‌ای به جای ظرف و ظروف است.

کد خبر : ۴۷۶۷۹
بازدید : ۱۷۸۲
با سرد شدن هوا خوردن غذاهای گرم لذت دیگری دارد. یکی از روش‌های سرو غذاهای گرم و آبکی ریختن آن‌ها در نان‌های گود و کاسه‌ای به جای ظرف و ظروف است. غذایی که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم در یکی از همین نان‌های کاسه‌ای سرو می‌شود و مطمئنیم پس از یک بار امتحان کردن آن، شما هم عاشق خوردن سوپ‌ها و غذاهای گرمتان به این شیوه خواهید شد.

مواد لازم برای تهیه چیکن پارمسان در نان کاسه‌ای
۳۰ گرم جعفری تازه
۴ قاشق غذاخوری پودر پنیر پارمسان
۱ عدد پیاز خرد شده
۱ حبه سیر خرد شده
۱ عدد گوجه فرنگی
نصف پیمانه پوره گوجه فرنگی
۱۰۰ گرم پنیر موزارلا تکه شده
۱ پیمانه سینه مرغ پخته و خلالی شده
نان گرد

طرز تهیه چیکن پارمسان

سر نان را برش دهید و با احتیاط وسط آن را خالی کنید تا حدی که نان شکل خود را از دست ندهد. خمیر داخل نان را با جعفری تازه داخل مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. ۴ قاشق غذاخوری پودر پارمسان را به این مخلوط اضافه کرده و دوباره هم بزنید.
ماهیتابه را بر روی شعله قرار دهید و با روغن زیتون کف آن را چرب کنید. پیاز خرد شده، سیر و نمک و فلفل را به میزان دلخواه به آن اضافه کرده، صبر کنید تا سرخ شود. گوجه فرنگی خرد شده را به مخلوط قبل اضافه کنید و در آخر پوره گوجه فرنگی را به آن اضافه کنید.
طرز تهیه چیکن پارمسان در نان کاسه‌ای
پنیر موزارلا را داخل نان گذاشته و روی آن مخلوط نان پودر شده و جعفری خرد شده بریزید و با سینه مرغ پخته شده روی آن را بپوشانید. سپس سس تهیه شده را روی آن بریزید. در انت‌ها پنیر پارمسان را روی آن‌ها بچینید و مقداری از پودر نان و جعفری را روی آن بپاشید. کمی روغن زیتون روی آن بریزید و به مدت ۲۰ دقیقه در داخل فر با دمای ۱۸۰ درجه قرار دهید. چیکن پارمسان با نان کاسه‌ای شما آماده است.

منبع:کتاب کاله
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید