آلبوم جدید علیرضا عصار به بازار آمد

در این آلبوم او ۱۰ ترانه جدید دارد. اشعار این آلبوم از روزبه بمانی، افشین مقدم، حافظ ایمانی و مولانا است.

کد خبر : ۴۷۸۶۵
بازدید : ۱۶۱۲
فرادید | جدیدترین آلبوم علیرضا عصار بعد از چند سال راهی بازار شد.
جدیدترین آلبوم عصار در ده قطعه به نام‌های: «فتوای تاک، نستعلیق حیرانی، نوجوونی، جز عشق نمی‌خواهم، بیداری، معبد ترانه، اصلن به من چه، منتظر بودم، ای یار غلط کردی، بت‌ها» و با حضور هنرمندانی چون پویا نیک‌پور، گروه دارکوب، امیر توسلی و خود علیرضا عصار در بخش آهنگسازی تهیه و تولید شده است.

ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های روزبه بمانی، افشین مقدم، سعید امیراصلانی، حافظ ایمانی و حضرت مولانا است و در بخش تنظیم نیز پویا نیک‌پور، سعید زمانی، گروه دارکوب، امیر توسلی و خود عصار حضور و همکاری داشته‌اند.

علیرضا عصار متولد ۴ بهمن ۱۳۴۸ در خیابان ری، کوچهٔ آبشار است. وی نواختن پیانو را در ۵ سالگی آغاز کرد و نخستین استاد وی کاووس سمندر بوده‌است. خواندن را از نوروز سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و نخستین ترانهٔ عصار «عیدانه» با سروده‌ای از مولانا و آهنگ‌سازی فؤاد حجازی بود. بنابر گفتهٔ علیرضا عصار، شیفتگیِ ویژه‌ای به مولانا دارد و این در کار‌های او بسیار آشکار است.

کوچ عاشقانه، حال من بی تو، عشق الهی، ای عاشقان، مولای عشق، نهان مکن، محتسب و بازی عوض شده عناوین آلبوم های علیرضا عصار در همه سالهای فعالیت اش در بازار موسیقی کشور است و جدیدترین آلبوم این خواننده در حالی روانه بازار موسیقی کشور شده که عصار در تاریخ ۱۱، ۱۲ و ۱۳ دی ماه قرار است نخستین اجرای زنده آلبوم جدید خود را در تهران روی صحنه ببرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید