تصاویر/ گرگ و گرگ‌تر

تصاویر/ گرگ و گرگ‌تر

وب‌سایت آمریکایی موتور1 دست به یک مقایسه جالب زده و دو خودروی برجسته کلاس سدان‌های متوسط اسپورت و لیفت‌بک را در یک آزمایش سخت به محک نقد و بررسی گذاشته که در خلال آن گرچه ب.ام.و 430 گرن‌کوپه همچنان دست بالا را دارد اما کیا نیز سربلند بیرون آمده است.

کد خبر : ۴۷۹۳۸
بازدید : ۳۵۱۷

فرادید | از حدود سال 2014 که کیا با معرفی یک خودروی مفهومی تلاش کرد به بخش سدان‌های اسپورت لوکس 50 هزار دلاری گام بگذارد تا همین حالا که توانسته مدل استینگر را به خوبی در سطح جهان مطرح کند، تلاش دومین خودروساز کره برای بزرگ شدن و رشد مستمر تحسین‌برانگیز است. این شرکت در حال ورود به دوره‌ای از حیات خود است که در آن به توانمندی تولید و عرضه خودروهای باکیفیت، زیبا و بادوام دست یافته و به رقیبی باری خودروسازان کهنه‌کار بدل شده است.

به گزارش فرادید، اخیرا وب‌سایت آمریکایی موتور1 دست به یک مقایسه جالب زده و دو خودروی برجسته کلاس سدان‌های متوسط اسپورت و لیفت‌بک را در یک آزمایش سخت به محک نقد و بررسی گذاشته که در خلال آن گرچه ب.ام.و 430 گرن‌کوپه همچنان دست بالا را دارد اما کیا نیز سربلند بیرون آمده و سطح بالای خود ار به نمایش گذاشته است. آلبوم تصاویر این دو خودروی جذاب را اگر ببینید، می‌توانید درک بهتری از این مقایسه داشته باشید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید