طرز تهیه برگر مخصوص سولیکو

طرز تهیه برگر مخصوص سولیکو

برگر مخصوص سولیکو،غذایی گرم و هیجان انگیز است که مناسب برای شب‌های سرد زمستانی است.

کد خبر : ۴۸۱۹۵
بازدید : ۱۶۶۹
طرز تهیه برگر مخصوص سولیکو
همبرگر یک غذای آلمانی است و در بیشتر کشورها با همین نام معروف است به جز چند کشور که به آن بیف برگر یا برگر می‌گویند. یک برگر در حالت عادی طعم فوق العاده و لذیذی دارد. حالا کاسه ای از جنس برگر را تصور کنید که با بیکن ایرلندی سولیکو و پنیر چدار آب شده پر شده باشد. برگر مخصوص سولیکو،غذایی گرم و هیجان انگیز است که مناسب برای شب‌های سرد زمستانی است. با هم نگاهی بکنیم به طرز تهیه برگر مخصوص سولیکو
مواد لازم برای تهیه برگر مخصوص سولیکو

یک پیمانه بیکن ایرلندی سولیکو (خرد شده)
یک و نیم پیمانه پنیر چدار
سس سیر، پیاز نمک و سبزی(پیاز کوهی، جعفری، شوید)
۹۰۰ گرم گوشت چرخ کرده
یک قاشق چای خوری نمک
دو قاشق چای خوری فلفل
طرز تهیه برگر مخصوص سولیکو

سس سیر، پیاز، نمک و سبزی‌ها را با هم ترکیب کنید. از ترکیب این مواد با هم سسی به دست می‌آید که به آن سس رنچ می‌گویند.

در یک ظرف متوسط، پنیر چدار ،بیکن ایرلندی سولیکو و سس رنچ را با هم ترکیب کنید. در یک ظرف دیگر گوشت چرخ کرده را قرار دهید و نمک و فلفل را روی آن بپاشید و آن‌ها به خوبی مخلوط کنید و گوشت را ورز دهید و در نهایت آن را به شش قسمت تقسیم کنید وهر کدام از قسمت ها را به شکل یک کاسه در آورید.

سپس ترکیب بیکن ایرلندی و پنیر چدار و سس رنچ را که از قبل آماده کرده بودید داخل هر یک از کاسه‌های گوشتی بریزید و آن‌ها را به مدت ۲ ساعت در یخچال قرار دهید. بعد از اینکه آنها خوب خودشان را گرفتند و از یخچال خارجشان کردید لازم است برگرهای مخصوص سولیکو را به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه گریل کنید. سپس آنها را با کاهو و دیگر مواد مورد علاقه‌ خود در نان قرار دهید و درون ظرف سروتان بگذارید و از خوردن آن لذت ببرید.
منبع: کتاب کاله
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید