مادر "سارینا" قاتل دخترش است؟

مادر "سارینا" قاتل دخترش است؟

شوهرم مدام قرص اعصاب مصرف می‌کرد و بیشتر اوقات هم دخترم را کتک می‌زد. حالا هم فکر می‌کنم سارینا زیرمشت و لگد‌های ناپدری‌اش کشته شده است. اما من بیگناهم.»

کد خبر : ۴۸۲۴۵
بازدید : ۱۰۶۴۶
مادر
قضات شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز، درجریان رسیدگی به پرونده قتل مرموز دختربچه‌ای به نام «سارینا»، مادرش را بازداشت کردند. سارینا، حدود دوسال قبل به‌خاطر بی‌مهری مادر و ناپدری‌اش به‌طرز دلخراشی جان داد و حالا مادرش پس از تحقیقات قضات جنایی بازداشت شده است تا معمای پیچیده مرگ کودک ۱۸ ماهه با حساسیت بیشتری پیگیری شود. این درحالی است که پدر سارینا نیزبا شکایتی اعلام کرده، همسرسابقش را عامل قتل دختربچه‌اش می‌داند.
رسیدگی به این پرونده از نهم اسفند ۹۴ و درپی تماس یک بانوی پزشک از درمانگاهی در کرج آغاز شد. خانم دکتر به مأموران گفت: «ساعتی قبل دختربچه یک سال و نیمه درحالی توسط پدربزرگش به این مرکز منتقل شد که آثار کبودی و جراحت در سراسر بدنش به چشم می‌خورد، اما متأسفانه تنفس نداشت.
با وجود این بلافاصله تلاش برای احیای کامل انجام شد، اما تمامی تلاش هایمان بی‌نتیجه ماند. چراکه چند ساعت از مرگ هولناک دختربچه گذشته بود.»
براین اساس بازپرس شعبه ۲۲ دادسرای کرج بلافاصله دستور دستگیری مادر و ناپدری سارینا را صادر کرد. مهشید -مادر ۲۱ ساله دخترک- در بازجویی‌ها گفت: «با همسر سابقم اختلاف داشتم به همین خاطر پس از تولد دخترمان حاضر نشد برایش شناسنامه بگیرد تا بتوانم جدا شوم.
با این حال پس ازتلاش فراوان طلاقم را گرفتم. تا اینکه مدتی بعد با مردی به نام مسعود آشنا شدم و فکر کردم بهتر همدیگر را درک می‌کنیم. اما افسوس که پس ازعقد موقت پی بردم او اهل زندگی نیست. خانه ما محل رفت و آمد‌های مختلف و آزاردهنده شده بود. شوهرم مدام قرص اعصاب مصرف می‌کرد و بیشتر اوقات هم دخترم را کتک می‌زد.
حالا هم فکرمی کنم سارینا زیرمشت ولگد‌های ناپدری‌اش کشته شده است. اما من بیگناهم.» در ادامه بازجویی، مسعود-پدرخوانده سارینا- گفت: «قبل از مرگ سارینا، مهشید بیرون بود تا اینکه حدود ۱۲ شب به خانه آمد که متوجه شدیم بچه تب و تهوع دارد. وقتی او را به درمانگاه بردیم خبرمرگش را دادند.
حالا هم فکرمی کنم مادرش او را کتک زده باشد. اما من ازهمه چیزبی خبرم.»! در حالی که زن و شوهر سعی داشتند دیگری را در ماجرای قتل مقصرنشان دهند، پدر سارینا از همسرش به اتهام قتل دخترشان شکایت کرد.
از سوی دیگر پزشکی قانونی نیزپس ازبررسی‌های تخصصی اعلام کرد، نوزاد ۱۸ ماهه خونریزی شدید داخلی داشته و بر اثراصابت ضربه‌های مهلک به قتل رسیده است. همچنین با اعلام کمیسیون روانپزشکی، مهشید دچار اختلال شخصیت معرفی شد، اما متخصصین تأکید کردند او قدرت تشخیص و اراده دارد؛ بنابراین مادر سارینا وناپدری‌اش که باسپردن وثیقه آزاد بودند با دستور قاضی هدایت رنجبر -رئیس شعبه یکم دادگاه کیفری البرز- برای چندمین بارتحت بازجویی قرارگرفتند. سرانجام نیز زن جوان بازداشت شد تا معمای قتل مرموز فاش شود.
منبع : روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید