بهترین تصاویر روز

بهترین تصاویر روز

ویراستاران عکس گاردین برای شما تصاویر برجسته‌ای را از سراسر جهان فراهم کرده اند ازبرگزاری جشن در ژاپن گرفته تا یک تمرین نجات در کره جنوبی و بسیاری موارد دیگر.

کد خبر : ۴۸۴۷۶
بازدید : ۸۴۸۷
فرادید | ویراستاران عکس گاردین برای شما تصاویر برجسته‌ای را از سراسر جهان فراهم کرده اند ازبرگزاری جشن در ژاپن گرفته تا یک تمرین نجات در کره جنوبی و بسیاری موارد دیگر.

۱ - افراد بسیاری برای دیدن نیلوفر‌های آبی با قایق به این منطقه سفر می‌کنند (Victoria amazonica) و معمولا با نام Yakare Yrupe در گوارانی شناخته می‌شوند. تقریبا هر سه تا چهار سال در ابعاد و اندازه گوناگون (بیش از یک متر و کوچکتر) در رود پاراگوئه ظاهر می‌شوند، پاراگوئه.

بهترین تصاویر روز

۲ - یک کودک پرچم کوبا را در مراسم ۵۹ سالگرد ورود فیدل کاسترو به ارتش شورشی در دست گرفته است، هاوانا، کوبا.

بهترین تصاویر روز

۳ - رئیس جمهور فرانسه، امانوئل مکرون به همراه همسرش در موزه، چین.

بهترین تصاویر روز

۴ - مردی که برای پاک کردن برف از روی ماشین، از یک بیل استفاده می‌کند، اسپانیا.

بهترین تصاویر روز

۵ - یک کارگر در حال تمیز کردن مجسمه مهاتما گاندی در یکی از کار گاه‌ها، یک روز قبل از Delhi Republic Day parade، کلکته، هند.

بهترین تصاویر روز

۶ - زوج‌های چینی در روز عروسی خود در جشنواره یخ و برف Harbin شرکت کرده اند. حدود ۳۴ زوج در این مراسم حضور پیدا کرده بودند، هاربین، چین.

بهترین تصاویر روز

۷ - یک کشتی کروز در حال عبور از دریای شمال در غروب زیبای خورشید، تایموث، انگلستان.

بهترین تصاویر روز

۸ - اعضای نیروی دریایی کره جنوبی در حال انجام تمرینات نجات پیش از شورع بازی‌های المپیک زمستانی در پیونگ چانگ، کره جنوبی.
بهترین تصاویر روز

۹ - زنان در یکی از مراسم‌های ژاپنی که هر ساله در تعطیلات ژانویه برگزار می‌شود، جمع می‌شوند تا برای افرادی که به سن ۲۰ سالگی رسیدند، جشنی بر پا کنند. در سال ۲۰۱۸، این جشن یکی از بزرگترین رویداد‌های کشورمحسوب شده است. یوکوهاما، ژاپن.

بهترین تصاویر روز

۱۰ - یک تصویر هوایی از انبار ذخیره سازی شرکت کشاورزی و جنگلداری، Chorin، آلمان.

بهترین تصاویر روز

۱۱ - میمون‌هایی که مشتاق یادگیری عکاسی هستند، میمون‌های Macaque به یک دوربین حرفه‌ای عکاسی در طبیعت Wulongkou نگاه می‌کنند، جیوان، چین.

بهترین تصاویر روز

منبع: گاردین
ترجمه: وب‌سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید