تأیید مرگ همه ۳۲ نفر خدمه کشتی

با توجه به اینکه شب گذشته امکان امدادرسانی به کشتی فراهم نشده است، تصاویری که هم اکنون از شانگهای ارسال شده حاکی از این است که احتمال غرق شدن این نفت‌کش افزایش یافته است.

کد خبر : ۴۸۷۱۰
بازدید : ۲۹۴۸

فرادید | با توجه به اینکه شب گذشته امکان امدادرسانی به کشتی فراهم نشده است، تصاویری که هم اکنون از شانگهای ارسال شده حاکی از غرق شدن این نفت‌کش است.

خونگ رییس سازمان دریانوردی شانگهای در گفت‌وگو با ایلنا، اعلام کرد: همانطور که پیش از این نیز گفته بودم تحلیل‌های کارشناسی و بررسی‌های فنی نشان می‌دهد به محض وقوع تصادف بین دو کشتی چینی و نفتکش ایرانی، انفجار اولیه به قدری شدید و مهیب بوده است که در همان لحظات اولیه همه ۳۲ خدمه کشتی ایرانی جان باخته‌اند.

این مقام سازمان دریانوردی شانگهای ادامه داد: علیرغم این پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های نزدیک به واقعیت فنی، عملیات امداد و نجات برای روشن شدن تمام ابعاد حادثه با قوت ادامه خواهد یافت.

نفتکش سانچی کاملاً غرق شد/ تأیید مرگ همه ۳۲ نفر خدمه کشتی
سخنگوی کمیته ایرانی بررسی وضعیت نفتکش سانچی مرگ همه کارکنان آن را تأیید کرد و گفت: دسترسی به پیکر خدمه ممکن نیست.

محمد راستاد، رئیس سازمان بنادر و دریانوردی مرگ تمام پرسنل نفتکش سانچی را تائید کرد و گفت که دسترسی به پیکرها ممکن نیست. وی همچنین از غرق کامل بخش عمده‌ای از نفتکش خبر داد.

نفتکش ایرانی سانچی که شامگاه 16 دی ماه سال جاری در آبهای چین دچار حادثه شد، پس از 8 روز سوختن در آتش حالا در شرایط غرق شدن کامل قرار گرفته است.

بنابر اظهارات کمیته ایرانی بررسی وضعیت نفتکش، تلاش ها برای اطفای حریق کشتی و ورود برای انتقال پیکرهای دریانوردان انجام شد اما به رغم تلاش های انجام شده و آمادگی کامل تیم نجات برای ورود به نفتکش ، به علت انفجار های پی در پی و گسترده میعانات گازی میسر نشد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید