رنجنامه سوشا مکانی

رنجنامه سوشا مکانی

سوشا مکانی بعد از دو ‌سال دوری از فوتبال ایران برگشته و می‌خواهد شانس خود را برای ملی‌پوش‌بودن امتحان کند. سوشا یکی از حاشیه‌ساز‌ترین فوتبالیست‌های ایران در سال‌های اخیر بوده که به دلیل اشتباهاتش تاوان‌های زیادی را پس داده اما حالا می‌گوید به دنبال جبران گذشته است؛ بدون شوآف و ادا درآوردن.

کد خبر : ۴۸۷۷۱
بازدید : ۲۱۸۶

سوشا مکانی بعد از دو ‌سال دوری از فوتبال ایران برگشته و می‌خواهد شانس خود را برای ملی‌پوش‌بودن امتحان کند. سوشا یکی از حاشیه‌ساز‌ترین فوتبالیست‌های ایران در سال‌های اخیر بوده که به دلیل اشتباهاتش تاوان‌های زیادی را پس داده اما حالا می‌گوید به دنبال جبران گذشته است؛ بدون شوآف و ادا درآوردند.

روزهای سختی را گذراندم
دروازه‌بان سابق پرسپولیس که روزهای بدی را در این تیم پشت ‌سر گذاشته است، با پیشنهاد فراز کمالوند به نفت آبادان رفت. او در دیدار نفت مقابل پارس‌ جنوبی بعد از دو ‌سال در لیگ برتر ایران درون دروازه قرار گرفت. مکانی درباره این اتفاق می‌گوید: «فکر می‌کنم شروع خوبی در لیگ داشتم. از همه مهمتر این‌که هواداران صنعت نفت واقعا مرا شوکه کردند و برایم سنگ تمام گذاشتند من از همه اتفاقات خوب و بد فوتبالم درس گرفته‌ام و تجربیاتم را در اختیار نفت می‌گذارم.» سوشا درباره ٢‌ سال گذشته می‌گوید: «روزهای سختی داشتم.
برخی فکر می‌کردند با قربانی‌کردن من فوتبال ایران پاک می‌شود. آنها می‌خواستند من رو به نابودی بروم و درس عبرت شوم اما من تهدید را به فرصت تبدیل کردم. حالا مهمترین هدفم بازی برای تیم‌ملی است و جز خودم کسی نمی‌تواند آینده من را رقم بزند.»

جلوی دوربین خودم را به معصومیت نمی‌زنم
سوشا بدون این‌که کد خاصی بدهد از افرادی می‌گوید که جلوی دوربین شوی مظلومیت و معصومیت بازی می‌کنند: «امثال من در زندگی شخصی و فضای مجازی شخصیت واقعی خودشان را به نمایش می‌گذارند. من فیلم بازی نمی‌کنم، جلوی دوربین تلویزیون سریعا سر به سجده نمی‌گذارم و خودم را به معصومیت و مظلومیت نمی‌زنم. دینداری و انسان خوب بودن به این مسائل نیست. آدم باید قلب پاکی داشته باشد.
کسانی که مرا از نزدیک می‌شناسند، می‌دانند که چطور زندگی می‌کنم.» مکانی می‌گوید از اشتباهاتش درس گرفته و توبه کرده: «اگر من گناهی مرتکب شده باشم، خودم باید پاسخ خدا را بدهم. او آن‌قدر بزرگ است که انسان گناهکار را با توبه می‌بخشد. برخی می‌خواستند سوشا مکانی را به سمت نابودشدن ببرند اما دیدید که برگشتم و در مالزی برای تیم ملی بازی کردم.»

زندگی شخصی من بر اساس دیدگاه مردم نیست
یکی از حاشیه‌های همیشگی سوشا نوع پوشش او بوده است. مکانی در این‌باره می‌گوید: «من دیدم چند روز قبل کاپشن کمالوند که از بهترین برندهای دنیا است را با طعنه و جوک به من وصل کردند. اشکالی ندارد، کاش سوژه‌کردن‌ها فقط در این زمینه‌ها باشد. نظر مردم درباره مسائل مختلف متفاوت است و من نمی‌توانم زندگی شخصی‌ام را با دیدگاه مردم بسازم.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید