ویدئو/ لذت رانندگی با رولز رویس فانتوم

نسل جدید رولزرویس فانتوم، بر پلتفرم جدید با نام “معماری لوکس” (واقعا نام برازنده‌ای دارد!) ساخته شده که تمام آلومینیومی است و روی تمام مدل‌های آینده‌ی شرکت رولزرویس استفاده خواهد شد.

کد خبر : ۴۹۶۳۱
بازدید : ۲۸۹۹

رولزرویس فانتوم (Phantom)، از آن دسته از خودروها است که به محض وارد شدن به آن، حس آرامش و جدا شدن از دنیا به سرنشین را القا می‌شود؛ البته این آرامش به معنی، کُند بودن آن نیست. نسل جدید رولزرویس فانتوم، بر پلتفرم جدید با نام "معماری لوکس" (واقعا نام برازنده‌ای دارد!) ساخته شده که تمام آلومینیومی است و روی تمام مدل‌های آینده‌ی شرکت رولزرویس استفاده خواهد شد.

با استفاده از این پلتفرم، فانتوم جدید سبک‌تر و مستحکم‌تر شده است؛ البته برای خودرویی با وزن بیش از ۲.۵ تن، کم کردن ناچیز وزن، زیاد اهمیت ندارد. در هر قسمت از بدنه که در کاهش وزن نقش داشته، موارد عایق صدا کار گذاشته شده است. در واقع مسئله‌ی کاهش صدا در کابین، به قدری برای تیم مهندسی رولزرویس مهم بود که با همکاری متخصصین شرکت کانتیننتال، نسخه‌ی مخصوصی از تایرهای کانتی‌اسپرت‌کانتکت (ContiSportContact) که قابلیت نصب فوم عایق دارند، برای فانتوم ساخته شد. گویا از نظر مدیران رولزرویس، سر و صدای موجود در جاده و رانندگی، در حد فضای متمدن فانتوم نیست.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید