چهره‌هایی که تصادفی مشهور شدند

چهره‌هایی که تصادفی مشهور شدند

برخی از بازیگران به صورت کاملاً اتفاقی وارد این عرصه شده و به شهرت می رسند. برخی اوقات یک شخص فعال در حوزه سینما آن ها را در خیابان می بیند، در یک پیتزافروشی یا در فرودگاه. این بازیگران تنها در نتیجه خوش شانسی به شهرت می رسند و به عبارت دیگر تنها در زمان درست در مکانی درست قرار داشته اند.

کد خبر : ۴۹۷۷۱
بازدید : ۷۷۳۳
آن هایی که در رویای بازیگری و ورود به دنیای پرتجمل هالیوود هستند تمام عمرشان را به مشق شهرت می گذرانند. آن ها در کلاس های بازیگری، کلاس های خوانندگی، کلاس های حرکات موزون، کلاس های سخنوری و دیگر کلاس های آموزشی شرکت می کنند.

در این میان برخی از بازیگران به صورت کاملاً اتفاقی وارد این عرصه شده و به شهرت می رسند. برخی اوقات یک شخص فعال در حوزه سینما آن ها را در خیابان می بیند، در یک پیتزافروشی یا در فرودگاه. این بازیگران تنها در نتیجه خوش شانسی به شهرت می رسند و به عبارت دیگر تنها در زمان درست در مکانی درست قرار داشته اند. در ادامه این مطلب شما را با بازیگران مشهور و مدل هایی که در نتیجه یک تصادف وارد این عرصه شده اند آشنا می کنیم.

10- شارلیز ثرون
شارلیز ثرون، بازیگر سرشناس اهل آفریقای جنوبی، هنگامی که با یک صندوقدار در بانک در حال بحث کردن بود مورد توجه قرار گرفت. بر اساس گزارش شبکه فاکس این بازیگر قصد داشت یک چک بین المللی را برای مادرش نقد کند اما بین او و صندوقدار درگیری پیش آمد. درگیری لفظی بین ثرون و صندوقدار مورد توجه یک ایجنت هالیوودی که پشت سر او بود قرار گرفته و خیلی زود به او پیشنهاد فعالیت در دنیای مد و بلافاصله بازیگری داده شد.
چهره‌هایی که تصادفی مشهور شدند

9- هریسون فورد
هریسون فورد معروف در ابتدا یک نجار ساده و بازیگری ناشناخته بود که با جورج لوکاس آشنا شد. بر اساس ادعای شبکه فاکس نیوز، لوکاس قصد داشت که از بازیگران ناشناخته برای بازی در نقش های فرعی در فیلم «جنگ ستارگان» خود استفاده کند و یکی از مشاوران انتخاب بازیگران طوری برنامه ریزی کرد که هریسون فورد نیز برای تست بازیگری دادن به استودیو جورج لوکاس برود.
چهره‌هایی که تصادفی مشهور شدند

فورد نیز این موضوع را تایید کرده و در مصاحبه ای چنین گفته است:" من برای تست بازیگری گرفتن از دیگر بازیگران برای بخش های اصلی به جورج لوکاس کمک کردم و هیچ انتظار یا دلیلی از این کار برای این که در نقش هان سولو به کار گرفته شوم نداشتم. وقتی که بازی در این نقش به من پیشنهاد شد شگفت زده شدم".

8- لانا ترنر
این بازیگر سرشناس عصر طلایی هالیوود را باید نماد این موضوع دانست که دختران بد همیشه مشهور می شوند. بر اساس ادعای رسانه ها این بازیگر سرشناس هالیوودی هنگامی که نوجوان بود به جای حضور در کلاس تایپ کردن در دبیرستان به یک کافه در لس انجلس می رفت و همانجا بود که یکی از ناشران هالیوود ریپورتر متوجه او شده و در ادامه او را به بازیگران دیگر و یک ایجنت سینما معرفی کرد.
چهره‌هایی که تصادفی مشهور شدند

7- چنینگ تیتوم
این بازیگر سرشناس در یک کافه کار می کرد که یک روز در خیابانی در میامی یک استعدادیاب متوجه او شده و او که رویایش بازی در فیلم بود را به دنیای سینما هدایت کرد.
چهره‌هایی که تصادفی مشهور شدند

6- سارا میشل گلار
دختری که بعدها در سریال مشهور «بافی قاتل خون اشام» (Buffy The Vampire Slayer) بازی کرد در سن 4 سالگی کشف شد. بر اساس ادعای رسانه ها وی در یک رستوران در حال خوردن غذا بود که نظر یک ایجنت سینمایی را به خود جلب کرد و از آن زمان رفته رفته وارد دنیای سینما و تلویزیون شد.
چهره‌هایی که تصادفی مشهور شدند

5- جنیفر لارنس
دختر زیبای هالیوود در سن 14 سالگی وقتی که در میدانی در منهتن در حال راه رفتن بود کشف شد. در این هنگام یک ایجنت بازیگری به او نزدیک شده و ادامه داستان نیز همانی است که در فیلم هایش دیده اید. به گفته لارنس او از این اتفاق شگفت زده شد وقتی فرد مذکور از وی خواست که با او عکس بگیرد. سپس آژانس های بازیگری متعددی با او تماس گرفته و شهرت لارنس آغاز شد.
چهره‌هایی که تصادفی مشهور شدند

4- ناتالی پورتمن
ناتالی پورتمن از حضور در کلاس رقص به جایزه اسکار دست یافت. وی در محله ای زندگی می کرد که یک ایجنت مدلینگ در آن حوالی سکونت داشت. یک روز ایجنت مذکور او را دیده و به پورتمن گفت که در صورت تمایل می تواند او را وارد دنیای مدلینگ کند. وی در مصاحبه ای با آسوشییتد پرس گفته که در آن زمان وی به بازیگری فکر می کرد اما در هر صورت قرارداد برای فعالیت در حوزه مدلینگ را امضا کرد.
چهره‌هایی که تصادفی مشهور شدند

3-کیت ماس
او درس بازیگری نخوانده و بازیگر نیز نیست اما به صورت اتفاقی به یک مدل مشهور تبدیل شده و داستان به شهرت رسیدن او نیز فوق العاده است. سارا دوکاس، موسس یکی کمپانی مدیریتی حوزه مدل های لباس، در سال 1988 در حالی که در فرودگاه جان اف کندی نیویورک بود با ماس آشنا شد.
چهره‌هایی که تصادفی مشهور شدند

دوکاس از یک سفر اتستعدادیابی بازگشته بود. ماس در آن زمان یک نوجوان 14 ساله دست و پا چلفتی بود که برای سه روز در ایالات متحده به سر برده و در فرودگاه منتظر بودند که نوبت پروازشان رسیده و به خانه بازگردند. بدین ترتیب کیت ماس خیلی ساده و در نتیجه آشنایی تصادفی با یک ایجنت به یکی از مشهورترین و پرکارترین مدل های دوران تبدیل شد.

2- پاملا اندرسون
پاملا اندرسون بازیگر و مدلی است که در هنگام یک بازی فوتبال مدرسه ای در کانادا کشف شده و در سریال «نگهبان ساحلی» (Baywatch) به شهرت رسید. در هنگام اجرای این مسابقه یک تصویربردار متوجه اندرسون و لباس خاص او در میان تماشاگران شد و با انداختن دوربین روی او، باعث شد که در روی نمایشگر ورزشگاه تصویری از وی ثبت شود که با عکس العمل تماشاگران مواجه شده و اندرسون نیز وارد میدان شد. بدین ترتیب اندرسون در نتیجه ی کنجکاوی یک تصویربردار ورزشی به شهرت رسیده و بزرگ ترین مدل دهه 90 لقب گرفت.
چهره‌هایی که تصادفی مشهور شدند

1- روزاریو داوسون
روزاریو داوسون، بازیگر فیلم «شهر گناه» (Sin City) زمانی که تنها 15 سال داشت روی صندلی نشسته بود که پدرش متوجه شد یک نفر در خیابان آن ها در حال فیلم برداری است و با شوخی از او خواست که از طبقه بالا پایین آمده و به قول خودش با رفتن به خیابان «کشف» شود. در کمال ناباوری، «کشف شدن» همان چیزی بود که رخ داد. داوسون در مصاحبه ای در این مورد چنین گفته است:" من حدود یک هفته در حالی که آن ها در حال فیلم برداری بودند آن اطراف می پلکیدم.
چهره‌هایی که تصادفی مشهور شدند

همانجا بود که لری کلارک [کارگردان] کورنیه هارمونی و برخی دیگر از تیم تولید متوجه من شدند. آن ها دنبال مکانی برای فیلم برداری در همان حوالی بودند". خیلی زود داوسون برای بازی در فیلم «بچه ها» (Kids) انتخاب شده و به شهرت رسید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید