تقدیر تهیه‌کننده لاتاری برای بازیکن پرسپولیس

تقدیر تهیه‌کننده لاتاری برای بازیکن پرسپولیس

فیلم «لاتاری» که شب گذشته در سینمای رسانه ها در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد یک مهمان ویژه داشت. شایان مصلح بازیکن پرسپولیس برای تماشای این فیلم به پردیس ملت آمده بود و محمود رضوی تهیه کننده «لاتاری» با انتشار تصویری از این بازیکن پرسپولیس به تمجید از او و محمد انصاری پرداخت

کد خبر : ۵۰۰۸۵
بازدید : ۱۲۳۰
سیدمحمود رضوی در پستی اینستاگرامی از دو بازیکن پرسپولیس تمجید کرد. فیلم «لاتاری» که شب گذشته در سینمای رسانه ها در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد یک مهمان ویژه داشت. شایان مصلح بازیکن پرسپولیس برای تماشای این فیلم به پردیس ملت آمده بود و محمود رضوی تهیه کننده «لاتاری» با انتشار تصویری از این بازیکن پرسپولیس به تمجید از او و محمد انصاری پرداخت و نوشت:
تقدیر تهیه‌کننده لاتاری برای بازیکن پرسپولیس
«يكي از اتفاقات باحال ديشب در پردیس ملت، حضور آقاي شایان مصلح شماره ٦٩ محبوب در آنجا بود. فوتبال و پرسپولیس و سينما و ... سرجاش، وقتي ديدم ايشان در آنجا حضور دارد، دوست داشتم در كنارش عكسي داشته باشم، نه فقط به خاطر اينكه طرفدار تيمش هستم، بلكه به خاطر اينكه امثال شایان مصلح و محمد انصاری و ... كمياب هستندكه هم به اصول مذهبي و ديني و ارزشها اعتقاد داشته باشند و هم حاضر به بيان و تبليغ عقيده ي خود باشند حتي اگر براي آنها هزينه داشته باشد.

ثابت قدمي باشي برادر جان
پ.ن:براي عزيزاني كه ايشان را به خوبي نميشناسند و يا ميشناسند ، در خصوص علت انتخاب شماره ٦٩ توسط ايشان عرض كنم كه برخي ميگويند شايان عزيز به احترام عزا نگاه داشتن از ابتداي محرم تا ٩ ربيع (٦٩روز) شماره ٦٩ را براي خود انتخاب كرده است.

پ ن٢: برخي دوستان هم در گفتند خود ايشان گفته اند به علت عدد ابجد نام حضرت زينب (س) اين شماره را انتخاب كرده اند هر كدام از اين دو باشد براي حقير خيلي محترم است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید