گرافیک بازی‌های پلی‌استیشن 4 را به به‌روزرسانی افزایش دهید

مدتی است که اخبار عرضه به‌روزرسانی نسخه 5.50 کنسول PS4 به گوش می‌رسد

کد خبر : ۵۰۲۳۳
بازدید : ۲۱۵۷

مدتی است که اخبار عرضه به‌روزرسانی نسخه 5.50 کنسول PS4 به گوش می‌رسد. شرکت سونی از اواسط ماه ژانویه برای تست نسخه بتا این‌ به‌روزرسانی افرادی را استخدام کرده بود و در چند روز گذشته اطلاعاتی از Reddit نیز در ارتباط با آن فاش شده بود. همان‌طوری که انتظار می‌رود این نسخه یک به‌‍روزرسانی قابل‌توجه بوده و موارد مختلفی به کنسول نسل هشتمی سونی اضافه می‌کند.

به گزارش وی جی مگ ، طبق اطلاعات منتشر شده از سوی PlayStation Blog، نسخه بتا این به‌روزرسانی از امروز دردسترس قرار گرفته است. بزرگ‌ترین تغییرات ایجاد شده توسط به‌روزرسانی 5.50، اعمال تغییراتی در رابط کاربری کنسول PS4 است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید بخش Library این کنسول به دو قسمت This PS4 و PSN ID تقسیم‌بندی شده است. بدین طریق دسترسی به محتویات آن با توجه به افزایش خرید دیجیتال کاربران راحت‌تر صورت می‌گیرد. در زیر بخش PSN ID نیز بخش جدید PlayStation Plus اضافه شده که بازی‌های رایگان ماهانه شما را از عناوینی که خریداری کرده‌اید جدا می‌کند.

علاوه‌بر تقسیم‌بندی موثر صورت گرفته، قابلیت جدیدی نیز اضافه شده که طی آن می‌توانید برنامه‌ها یا بازی‌های بلااستفاده خود از این بخش را حذف نمایید. از این پس کاربران گزینه‌ای در اختیار دارند که طی آن می‌توانند نمایش بازی‌های خریداری شده خود را در پوشه Purchased غیرفعال کنند. این قابلیت که درخواست‌های زیادی نیز مبنی بر افزودن آن صورت گرفته بود به شما اجازه می‌دهد تا دمو، آلفا و بتا بازی‌های خود را از این بخش حذف کنید. علاوه‌بر بخش خرید، قسمت Quick Menu نیز با بهبودهایی همراه شده است. اکنون کاربران می‌توانند لیست دوستان خود و افرادی که آنلاین هستند را در قسمت Quick Menu مشاهده نمایند. هم‌چنین فشردن دکمه مربع به شما اجازه کنترل تنظیمات صدا در Spotify و PlayStation Music را خواهد داد. به‌علاوه با فشردن دکمه مثلث نیز می‌توانید از برنامه Media Player موسیقی اجرا کرده و آن را متوقف کنید.

تغییرات ایجاد شده برای صدا به موارد ذکر شده خلاصه نمی‌شود. گزینه‌ای در اختیار شما قرار گرفته و به شما اجازه می‌دهد هنگام تجربه بازی‌های PS Now، موسیقی را در پیش زمینه اجرا کنید. البته این گزینه برای همه بازی‌ها دردسترس نخواهد بود. به بخش فهرست کنسول نیز موارد جدیدی افزوده شده است که از جمله آن می‌توان به بخش Events و ایجاد ساده‌سازی در گزینه‌های بخش PS4 PR0 اشاره کرد. لازم به ذکر است با عرضه این به‌روزرسانی می‌توانید از طریق USB والپیپرهای شخصی خود را در کنسول خود استفاده کنید. هم‌چنین گزینه‌های جدیدی نیز به بخش کنترل والدین اضافه شده. والدین ازین به بعد قادر خواهند بود زمان استفاده از اکانت کنسول در روز برای فرزند خود محدود کنند. به طور مثال اگر فرزندی دارید می‌توانید با ایجاد تنظیماتی از انجام بیش 30 دقیقه بازی با PS4 در روز توسط او جلوگیری کنید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید