508 جدیدی در راه است

508 جدیدی در راه است

گویا نسل جدید 508 قرار است بر روی پلتفرم جدید پژوسیتروئن اوپل یعنی EMP2 سوار شود که معماری جدیدی داشته و سازنده فرانسوی این امکان را می‌دهد تا سدان خود را به تجهیزات جدیدی مثل موتور برقی یا سیستم رانندگی خودکار مجهز نماید.

کد خبر : ۵۰۳۷۵
بازدید : ۵۶۲۰

508 جدیدی در راه است

فرادید | به تازگی یک وب‌سایت اروپایی خبر داده شرکت فرانسوی پژو در حال آزمایش‌های نهایی نسل جدید پژو 508 است و گویا جاسوسان صنعتی به تازگی 508 را در حال تست و آزمایش با پوشش محافظتی شکار کرده‌اند. آن گونه که وب‌سایت خبری اوتوکار اعلام کرده، این خودرو به شدت به مفهومی جذاب اگزالت (EXALT) و البته هاچ‌بک اسپورت و مفهومی اینستیکت (INSTICT) شبیه بوده ضمن اینکه 508 جدید در فضای داخلی به سبک کابین پژو 3008 نزدیک شده که اندکی اغراق‌آمیز و فضایی است.

508 جدیدی در راه است

به گزارش فرادید، چند وبسایت مختلف از جمله اوتوموتیو نیوز آمریکا نیز گزاش داده این سدان فرانسوی پس از رونمایی در نمایشگاه اتومبیل ژنو2018، قرار است وارد بازار امریکا هم شود. گویا نسل جدید 508 قرار است بر روی پلتفرم جدید پژوسیتروئن اوپل یعنی EMP2 سوار شود که معماری جدیدی داشته و سازنده فرانسوی این امکان را می‌دهد تا سدان خود را به تجهیزات جدیدی مثل موتور برقی یا سیستم رانندگی خودکار مجهز نماید.

508 جدیدی در راه است

این سدان رده دی قرار است با کیفیت ساخت بالاتری نسبت به قبل به دست مشتریان برسد و رقابت را در سطحی بالاتر از همیشه با مدعیان دیگر بازار اروپا به پیش برد ضمن اینکه امکانات اتاق هم بیش از همیشه خواهد بود . گفته می شود در 508 جدید داشبورد دیجیتال i-Cockpit حرف اول را در اتاق خواهد زد.

508 جدیدی در راه است

موتورهای 1.2، 1.6 و 2 لیتری توربو که با تکنولوژی پیورتک به روزرسانی شده‌ا‌ند هم قرار است کار قدرت دهی به این اتومبیل فرانسوی را برعهده بگیرند. ضمنا گفته شده احتمال عرضه نمونه هیبرید دیزل پژو 508 هم وجود دارد. پژو 508 در صورت معرفی در نمایشگاه ژنو، احتمالا تا اواسط سال 97 خورشیدی به بازار ایران هم خواهد آمد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید