تصاویر منتخب مردم از حیات وحش

تصاویر منتخب مردم از حیات وحش

تصویر دلگرم کننده از به آغوش گرفتن یک گوریل که برنده جایزه عکس امسال شد.

کد خبر : ۵۰۵۱۴
بازدید : ۱۸۹۰۳
فرادید | یک تصویر دلگرم کننده از به آغوش گرفتن یک گوریل که برنده جایزه عکس امسال شد. پس از آنکه ۲۰،۰۰۰ نفر از طرفداران محیط زیست و طبیعت به فهرستی از ۲۴ تصاویر منتخب رای دادند عکس‌های زیر برگزیده شدند.

۱ - تصویر منتخب مردم، Pikin گوریل اسیر شده‌ای که قرار بوده به فروش برسد، اما توسط نیرو‌های Ape Action Africa نجات می‌یابد. Jo-Anne این تصویر را در هنگام انتقال گوریل به یک مکان امن ثبت کرده است.

حیات وحش، تصاویر منتخب مردم، سال ۲۰۱۸

۲ - فینالیست: آغوش گرم، مادر و توله خرس‌های قطبی در ظهور فصل بهار از آشیانه خود بیرون آمده اند. توله‌ها برای گرم نگه داشتن خود در نزدیک مادرهستند. Debra چنین تصویری را در سرمای طاقت فرسا -۳۵ تا -۵۵ به ثبت رسانیده است.

حیات وحش، تصاویر منتخب مردم، سال ۲۰۱۸

۳ - فینالیست: سواری گرفتن، Lakshitha در سافاری در منطقه ملی Maasai Mara کنیا این تصویر برجسته را ثبت کرده. سبزه قبای سینه یاسی در حال سواری گرفتن از گوره خر. اغلب این پرندگان ترجیح می‌دهند بر شاخ و برگ درختان بنشینند، اما این پرنده به مدت یک ساعت بود که از سواری لذت می‌برده.

حیات وحش، تصاویر منتخب مردم، سال ۲۰۱۸

۴ - فینالیست: تنبل. Luciano برای گرفتن چنین تصویر باید از درخت سکروپیا در جنگل‌های محافظت شده آتلانتیک در جنوب Bahia، برزیل بالا می‌رفت. تنبل‌ها از برگ این درختان تغذیه می‌کنند از این رو اغلب در بالای این درختان دیده می‌شوند.

حیات وحش، تصاویر منتخب مردم، سال ۲۰۱۸

۵ - فینالیست‌ها: مادر و فرزند. هر ساله از اوایل ماه ژوئیه تا اواخر ماه اکتبر، نهنگ‌های گوژ پشت از جنوب برای تغذیه به شمال تونگا مهاجرت می‌کنند. Ray برای گرفتن این تصویر به آرامی به آن‌ها نزدیک شده و در نهایت این عکس را ثبت کرده است. او بعدا تصویر را به رنگ سیاه و سفید تغییر داده تا سادگی وزیبایی به بیننده منتقل شود.

حیات وحش، تصاویر منتخب مردم، سال ۲۰۱۸

منبع: گاردین
ترجمه: وب‌سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید