چهار نمای بسته از کنفرانس بین‌المللی خودروی ایران

چهار نمای بسته از کنفرانس بین‌المللی خودروی ایران

مدیرعامل سایپابا بیان این موضوع، از افزودن یک خودرو در کلاس A به محصولات جدید گروه خودروسازی خبرداد و گفت: سایپا با خودش عهد کرده است که هر سال، از یک پلتفرم ایرانی رونمایی کند.جهرودی در ادامه تاکید کرد: قرار است این خودرو با سگمنت کمتر از 30 میلیون تومان و با توافق شرکت رنو وارد شود. گفته می‌شود این خودرو همان رنو کویید است.

کد خبر : ۵۰۵۷۱
بازدید : ۲۰۱۷

فرادید| روز گذشته یکی از شلوغ‌ترین و پررفت‌و آمدترین روزهای صنعت خودروی ایران بود و برج میلاد تهران میزبان جمعی از مدیران ملی و بین‌المللی صنعت خودرو کشور حاضر در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران بود. اینجا در 4 قسمت می‌توانید به شکل کوتاه از این رویداد مهم خودرویی باخبر شوید.

کویید احتمالا به سایپا می‌رسد

چهار نمای بسته از کنفرانس بین‌المللی خودروی ایران

در حال حاضر تولیدات قطعه سازان داخلی در کلاس جهانی قرار دارد، چرا که به شرکت های معتبری همچون رنو و سایر خودروسازان جهانی قطعه می دهند. از این رو باید از ظرفیت و پتانسیل قطعه سازان داخلی در کنار طرف های خارجی دفاع کنیم.مدیرعامل سایپابا بیان این موضوع، از افزودن یک خودرو در کلاس A به محصولات جدید گروه خودروسازی خبرداد و گفت: سایپا با خودش عهد کرده است که هر سال، از یک پلتفرم ایرانی رونمایی کند.جهرودی در ادامه تاکید کرد: قرار است این خودرو با سگمنت کمتر از 30 میلیون تومان و با توافق شرکت رنو وارد شود. گفته می‌شود این خودرو همان رنو کویید است.

تولید خودروهای تجاری اوج می‌گیرد

چهار نمای بسته از کنفرانس بین‌المللی خودروی ایران

رییس هیات عامل ایدرو در خلال برگزاریکنفرانس بین المللی صنعت خودروی ایراناز نوسازی 202 هزار دستگاه خودروی سنگین ظرف 3 سال آینده خبر داده است. منصور گفته: بازسازی این تعداد خودروی سنگین نیاز به 10 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری دارد که بخش قابل توجهی از سوی وزارت نفت و سیستم بانکی و 20 درصد نیز از سوی متقاضی تامین خواهد شد.

اشتغالزایی رنو ده برابر می‌شود

چهار نمای بسته از کنفرانس بین‌المللی خودروی ایران

مدیر منطقه‌ای رنو در ایران در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران گفت با عملیاتی شدن دور جدیدهمکاری‌های رنو در ایران، فرصت‌های شغلی حدودا 10 برابر خواهد شد. همچنین حجم کل سرمایه‌گذاری رنو در ایران به 800 میلیون یورو می‌رسد. پاسکال فلتن مدیر منطقه‌ای رنو در ایران اضافه کرد: ما به قطعه‌سازان ایرانی کمک می‌کنیم با افزایش کیفیت و رقابت پذیری، به پنل زنجیره تامین بزرگترین خودروساز دنیا یعنی رنو نیسان میتسوبیشی بپیوندند.

شاسی‌بلند جدیدی از پژو به زودی به ایران می‌آید

چهار نمای بسته از کنفرانس بین‌المللی خودروی ایران

در سال 2017 عملیات گسترده‌ای در ایران داشتیم و در سال 2018 نیز یک خودروی شاسی بلند جدید وارد بازار ایران خواهد شد. قائم مقام خاورمیانه و آفریقا پژوسیتروئن با ابراز این موضوع، در خلال کنفرانس گفت‌:این‌که گروه پژوسیتروئن یک بار دیگر می‌خواهد نشان دهد که شریک مورد اعتماد صنعت خودروی ایران است. کریستوف کومار اظهار کرد: فعالیت مشترک سایپا و سیتروئن در سال 2017 آغاز شده و در ماه دسامبر اولین سیتروئن در کاشان تولید شد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید