ویدئو/ بررسی خودروی سئات لئون ۲۰۱۶

کمپانی سئات با طراحی استخوانی و بی‌نقصش در نمای خارجی، ترکیبی از نمای اسپرت و باوقار ایجاد کرده و اگر با دقت به سئات لئون نگاه کنید، جزئیات زیاد و تحسین‌برانگیزی را مشاهده خواهید کرد.

کد خبر : ۵۰۶۷۸
بازدید : ۲۴۶۰

سئات لئون از معدود هاچ‌بک‌های ارزانی است که زیباییش جلب توجه می کند. کمپانی سئات با طراحی استخوانی و بی‌نقصش در نمای خارجی، ترکیبی از نمای اسپرت و باوقار ایجاد کرده و اگر با دقت به سئات لئون نگاه کنید، جزئیات زیاد و تحسین‌برانگیزی را مشاهده خواهید کرد.

سئات لئون گستره متنوعی از انواع موتور را مدل ارائه میدهد ۱۶۰۰ سی.سیِ تی.دی.آی ایکوموتیو که ۱۰۹اسب بخار قدرت دارد. ممکن است شتابش مثل شتاب یک قطار باشد ولی مصرف خیلی پایینی داره و خیلی کم کربن‌دی.اکسید تولید می کند و مناسب و کم‌هزینه‌ است.

مدل ۱۴۰۰ سی.سی تی.اِس.آی. اِی.سی.تی که دارای تکنولوژیِ «محفظه‌ی احتراقِ متغیر» است که باعث می شود موتور بنزینی هم مانند دیزلی در شهر کم‌مصرف باشد و در عین حال رانندگی با آن فوق العاده لذت بخش باشد.

برای کسانی که دنبال لذت و هیجان بیشتری هستند مدل هات هَچ کوپرا با سه بدنه‌ی متفاوت موجود است. سه در ، پنج در اِس.سی و مدل خانوادگی اِس.تی که استیشن است و همگی با دو موتور ۲۰۰۰ سی.سی بنزینی ارائه می شوند. یکی با ۲۶۵ اسب بخار قدرت و دیگری با ۲۸۰ اسب بخار.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید