آیا دونالد هم به رسوایی "مونیکا لوینسکی" دچار می‌شود؟

آیا دونالد هم به رسوایی "مونیکا لوینسکی" دچار می‌شود؟

اول ماجرای "استورمی دنیلز" بازیگر فیلم‌های بزرگ‌سالان را شنیدیم که ادعا کرد در سال ۲۰۰۶ در دریاچه تاهو با دونالد ترامپ رابطه داشته است. این در حالی است که ترامپ در سال ۲۰۰۵ با ملانیا همسر سومش ازدواج کرده بود. اکنون شنیده‌ها حاکی از آن است که ترامپ در سال ۲۰۰۶ با زن دیگری این بار در خانه "هیو هفنر" دیدار کرده است.

کد خبر : ۵۰۷۴۳
بازدید : ۱۰۲۵۰

آیا دونالد هم به رسوایی

فرادید | هر روز خبرهای جدیدی درباره زندگی شخصی دونالد ترامپ به گوش می‌رسد.

اول ماجرای "استورمی دنیلز" بازیگر فیلم‌های بزرگ‌سالان را شنیدیم که ادعا کرد در سال 2006 در دریاچه تاهو با دونالد ترامپ رابطه داشته است. این در حالی است که ترامپ در سال 2005 با ملانیا همسر سومش ازدواج کرده بود. اکنون شنیده‌ها حاکی از آن است که ترامپ در سال 2006 با زن دیگری این بار در خانه "هیو هفنر" دیدار کرده است.

آیا دونالد هم به رسوایی

"رونان فرو" خبرنگار "نیویورکر" گزارش داد که ترامپ 9 ماه با "کارن مک دوگال" مدل آمریکایی و چهره سال 1998 مجله "پلی بوی" ارتباط داشته است. گفته می‌شود مک دوگل در ابتدا شدیداً تحت تأثیر جذابیت‌های ترامپ قرارگرفته بود. فرو نامه‌ای هشت‌صفحه‌ای از مک دوگال پیدا کرده که در آن ملاقات‌هایش با ترامپ را با جزئیات دقیق توصیف می‌کند؛ ازجمله دیدار از اتاق ملانیا در برج ترامپ که بعید است توجه بانوی اول (که اخیراً حاضر به سفر با شوهرش نیست) را جلب نکند.

نیویورکر به سیستم و روش مخفیانه ترامپ برای محافظت از خود در برابر مطبوعات اشاره می‌کند. او ظاهراً با کمک روزنامه "National Enquirer" 150 هزار دلار به مک دوگال پرداخت کرد تا تمام دیدارهایشان در هتل‌های بورلی هیلز مخفی بماند. این روزنامه متعلق به "دیوید پکر" است که گفته درگذشته از دوستان رئیس‌جمهور بوده است.

مک دوگال می‌گوید از امضای این قرارداد پشیمان است و در افشای تمام رخدادها احساس محدودیت می‌کند. اما نوشتن نامه هشت‌صفحه‌ای را تأیید کرد که حاوی این عبارت است:

"چند ساعت باهم صحبت کردیم، سپس شروع شد!"

آیا دونالد هم به رسوایی

اما استورمی دنیلز می‌گوید دیگر در افشای تجربیاتش تردید ندارد، زیرا وکلای شخصی ترامپ پرداخت 130 هزار دلار رشوه به او را تأیید کردند. اکنون دنیلز می‌خواهد از لباسی که هنگام دیدار با ترامپ پوشید رونمایی کند. همانند لباس آبی مونیکا لوینسکی در جریان ارتباط با بیل کلینتون، دنیلز نیز قصد دارد لباسش را برای پیدا کردن اثرات DNA معشوق سابقش در اختیار پلیس قرار دهد. FBI در پرونده مونیکا لوینسکی اعلام کرد دلایل علمی قابل قبولی وجود دارد که رابطه بیل کلینتون با کارآموزش را ثابت می‌کند.

بعید است که لباس دنیلز وارد جریان تحقیقات قانونی شود. اما ترامپ هرگز پیش‌بینی نمی‌کرد زندگی گذشته‌اش تا زیر ذره‌بین قرار بگیرد.

منبع: Spectator

ترجمه: وب‌سایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید