سرنوشت آمریکا دست 13 روس

سرنوشت آمریکا دست 13 روس

آن‌ها موفق شده اند، که هویت برخی از شهروندان آمریکایی را به سرقت ببرند؛ و همچنین موفق به تظاهرات و اعتراض‌های آنلاین در فضای مجازی شده اند که، باعث اختلاف نظر در فرایند انتخابات شده است. دادستان‌ها معتقدند که این قضیه به سال ۲۰۱۴ و قبل از انتخاب ترامپ برمی گردد.

کد خبر : ۵۰۷۴۸
بازدید : ۱۲۰۱
فردادید | رابرت مولر، مشاور ویژه ترامپ، روز جمعه اعلام کرد که به کمک رئیس جمهوری توانسته اند که ۱۳ نفر روسی را به اتهام جاسوسی در انتخابات سال ۲۰۱۶ ایالات متحده شناسایی کنند.
شما هنوز روسیه را نشناخته اید/ ترجمه

به گزارش فرادید به نقل از واشنگتن تایمز؛ به ادعای او در این طرح، سه شرکت قدرتمند دخالت داشته اند که، با هزینه‌ای بیش از ۱.۲ میلیارد در ماه، هشتاد نفر را نیز استخدام کرده بودند.

آن‌ها موفق شده اند، که هویت برخی از شهروندان آمریکایی را به سرقت ببرند؛ و همچنین موفق به تظاهرات و اعتراض‌های آنلاین در فضای مجازی شده اند که، باعث اختلاف نظر در فرایند انتخابات شده اند. دادستان‌ها معتقدند که این قضیه به سال ۲۰۱۴ و قبل از انتخاب ترامپ برمی گردد.

ترامپ بار‌ها و بار‌ها بر جاسوسی در انتخابات ریاست جمهوری که یک مساله امنیتی در سطح ملی است؛ اشاره کرده است.

آن‌ها معتقدند که حتی حساب‌های صفحات اجتماعی را نیز اداره می‌کردند و به اشتباه تقصیر آن را به گردن حزب جمهوری خواه می‌انداختند. ترویج فعالیت مذهبی و دسترسی به رسانه‌های مطبوعاتی از دیگر اتهامات است. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که اتهامات وارد از سوی دولت آمریکا پوچ و بیهوده است.

یک مقام آمریکایی معتقد است که ما باید این واقعیت مدرن و درواقع شکست خود را پذیرا باشیم. مقامات روسیه این مطلب را بسیار مسخره تلقی می‌کنند و معتقدند که واقعا ۱۳ نفر می‌توانند انتخابات ایالات متحده را کنترل کنند.

مشاوران امنیت ملی آمریکا، معتقدند که این ۱۳ نفز بعد از انتخابات به ایالات متحده برگشتند و توانسته اند ردپای خود را از سیستم‌های کامپیوتری حذف کنند. آن‌ها اینقدر ماهرانه کار کرده اند که نشان دهند جاسوسی کار فعالان سیاسی ایالات متحده بوده است.

دادستان پرونده بیان کرده که مقر اصلی این شرکت در سن پترزبورگ است که ۸۰ کارمند متخصص در آن کار می‌کنند. دو شرکت اصلی دیگر وظیفه مدیریت و بودجه را برعهده داشته اند.

ریچارد پینتر، که به عنوان مشاور اخلاقی کاخ سفید در دوران رئیس جمهور جورج دبلیو بوش خدمت کرده است، اولین قدم را برای نشان دادن تصویر کامل مداخله روسیه بر عهده دارد. او معتقد است که ما هنوز روسیه را نشناخته ایم. آن‌ها موفق به عملیات بسیار بزرگی شده اند.

مولر هنوز در مورد امیل‌های سرقت شده و یا نشست در برج ترامپ حرفی نزده است.

منبع: واشنگتن تایمز
ترجمه فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید