آخرین اخبار مسکن مهر

آمار جدید از مسکن مهر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون پرونده مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفردر ۲۱ استان کشور با تحویل تمام واحدهای مسکونی به متقاضیان بسته شده است.

کد خبر : ۵۰۸۸۳
بازدید : ۱۱۵۳
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری‌مهرآبادی افزود: ساخت و تحویل مسکن مهر در ۱۰ شهر جدید کشور نیز به پایان رسیده است. وی اضافه کرد: پرونده مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر ۸ استان نیز بسته شده است.
صغری مهرآبادی یادآور شد: در مجموع طرح مسکن مهر در سه استان زنجان، یزد و چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل به پایان رسیده و در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و اصفهان نیز رو به اتمام است. وی یادآور شد: از سال ۸۶ تاکنون ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور ساخته شده که احداث ۲ میلیون واحد آن به پایان رسیده است.
اصغری مهرآبادی با اشاره به درحال ساخت بودن ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور گفت: با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی و معاون اول رئیس‌جمهوری کارگروهی برای کمک به تکمیل طرح مسکن مهر تشکیل شده که در آن اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای تامین خدمات زیربنایی و ۴۰۰ میلیارد تومان برای کمک به آماده‌سازی خدمات روبنایی تصویب شده و در انتظار موافقت هیات دولت است.
وی مجموع منابع مورد نیاز برای تکمیل مسکن مهر کشور را بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان ۴ هزار میلیارد تومان باید برای امور زیربنایی، ۴ هزار میلیارد تومان برای امور روبنایی و۳ هزار میلیارد تومان نیز برای آماده‌سازی معابر، جدول کشی و ایجاد راه‌های دسترسی صرف شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید