اعتراف جنیفر لارنس به ترک تحصیل

اعتراف جنیفر لارنس به ترک تحصیل

جنیفر لارنس می‌گوید مدرسه متوسطه را رها کرد، چون نمی‌خواست هیچ عاملی مزاحم رسیدن او به حرفه مورد علاقه‌اش شود. بازیگر برنده اسکار گفت: می‌خواستم راه خودم را بسازم. فهمیده بودم چه می‌خواهم بکنم و نمی‌خواستم هیچ چیزی مانع راهم شود.

کد خبر : ۵۱۴۴۵
بازدید : ۸۸۹
جنیفر لارنس بازیگر مطرح هالیوود می‌گوید از نوجوانی می‌دانست می‌خواهد چه کار کند و به همین دلیل از ۱۴ سالگی مدرسه را رها کرد تا به رویاهایش جامه عمل بپوشاند.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، بازیگر ۲۷ ساله در مصاحبه‌ای جدید با برنامه «۶۰ دقیقه» از تصمیماتش در دوران نوجوانی صحبت کرد و گفت مدرسه را ترک کرد تا به هالیوود برسد. لارنس در این مصاحبه گفت: «هیچ وقت خودم را باهوش نمی‌دانستم.»
اعتراف جنیفر لارنس به ترک تحصیل

وی پس از ترک مدرسه به حرفه مدلینگ روی آورد و وقتی یک فیلمنامه را به صورت تصادفی خواند، چیزی در وجودش به صدا درآمد و ناگهان دریافت که می‌خواهد چه کار کند. این بازیگر در این مصاحبه گفته است: مدرسه را در دوره متوسطه رها کردم. به همین دلیل دیپلم ندارم. من خودم درس خواندم. وی در عین حال که تایید می‌کند آن زمان والدینش با نظرات او موافق نبودند، می‌گوید هرگز در زندگی‌اش به عقب نگاه نکرده است.
جنیفر لارنس می‌گوید مدرسه متوسطه را رها کرد چون نمی‌خواست هیچ عاملی مزاحم رسیدن او به حرفه مورد علاقه‌اش شود. بازیگر برنده اسکار گفت: می‌خواستم راه خودم را بسازم. فهمیده بودم چه می‌خواهم بکنم و نمی‌خواستم هیچ چیزی مانع راهم شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید