امید پرسپولیس به گوشه چشم اینفانتینو

پرسپولیس به‌خاطر ماجرای تخلف مهدی طارمی در عقد قرارداد با باشگاه ریزه اسپورترکیه از سوی فیفا با محرومیت نقل‌وانتقالاتی مواجه شده و در تابستان پیش رو نمی‌تواند هیچ بازیکنی جذب کند.

کد خبر : ۵۲۱۶۲
بازدید : ۷۶۸
پرسپولیس به‌خاطر ماجرای تخلف مهدی طارمی در عقد قرارداد با باشگاه ریزه اسپورترکیه از سوی فیفا با محرومیت نقل‌وانتقالاتی مواجه شده و در تابستان پیش رو نمی تواند هیچ بازیکنی جذب کند. از همین رو سرپرست این باشگاه در سفر اینفانتینو رئیس فیفا به ایران باب گفت‌وگو با وی را در این خصوص باز کرده و ظاهرا رئیس فیفا نیز نسبت به بخشش سرخ ها واکنش خوبی نشان داده است. این موضوعی است که سرپرست باشگاه پرسپولیس به آن اشاره کرده است.

حمیدرضا گرشاسبی درباره مذاکره‌اش با جیانی اینفانتینو، گفت: «در زمانی که رئیس فیفا به ورزشگاه آمد تا دربی هشتاد و ششم پایتخت را تماشا کند درباره محرومیت تیم فوتبال پرسپولیس و توافقمان با باشگاه ریزه اسپور، با او صحبت کردیم.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) زمانی که تعداد زیاد هواداران پرسپولیس را دید به ما گفت‌ که تلاشش را خواهد کرد که این موضوع را پیگیری کند. ما هم در این مورد با مدیران فیفا مکاتبه می کنیم و امیدوارم به‌زودی خبرهای خوشی دراین زمینه بشنویم.» سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره اینکه پرونده مانوئل ژوزه به‌کجا کشیده شد، توضیح داد: «پرونده این مربی بسته شده اما فعلا باید ۱۳۰ میلیون تومان بابت حق دادگاه CAS پرداخت کنیم.
در حال‌ حاضر تنگناهای مالی خاصی داریم که در تلاش هستیم این مشکلات را بر طرف کنیم. به‌طور مثال در فروردین ماه باید به ازبکستان برویم و به‌خاطر مشکلات پروازی مجبوریم پرواز چارتر بگیریم که این موضوع هزینه‌هایی را به ما تحمیل خواهد کرد.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید