شفر فصل آینده هم با استقلال است؟

استقلال که ابتدای فصل اخیرو در زمان حضور منصوریان در این تیم نتایج ضعیف و دور از انتظاری می‌گرفت و حتی در مقطعی قعرنشین جدول لیگ برتر شده بود، با آمدن شفر جان تازه‌ای گرفت و بازی‌های خوب این تیم با این مربی آلمانی کلید خورد.

کد خبر : ۵۲۵۱۲
بازدید : ۸۵۲
استقلال که ابتدای فصل اخیرو در زمان حضور منصوریان در این تیم نتایج ضعیف و دور از انتظاری می‌گرفت و حتی در مقطعی قعرنشین جدول لیگ برتر شده بود، با آمدن شفر جان تازه‌ای گرفت و بازی‌های خوب این تیم با این مربی آلمانی کلید خورد. شفر که یک مربی باتجربه و میدان‌دیده است، موفق شد اعتمادبه‌نفس بازیکنان استقلال را احیا کرده و با حداقل خرید‌ها در نیم‌فصل این تیم را دگرگون کند.

استقلال درحال‌حاضر با ۴۱ امتیاز در جایگاه سوم قرارگرفته و شانس کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را دارد. جدا ازاین آنها تیم فینالیست جام‌حذفی هم هستند و قهرمانی آنها در این جام موفقیت شفر و تیمش را بیشتر می‌کند. موفقیت‌های شفر با استقلال اما در آسیا نیز چشمگیر بوده است، جایی که آنها الهلال مدعی را شکست داده و با العین امارات نیز دریک بازی بحث‌برانگیز که داوری مانع پیروزی آبی‌ها شد، به تساوی رسیدند.
البته برد دربی نیز یکی از موفقیت‌های بزرگ شفر با استقلال بوده است. همه این اتفاق‌ها منجر به این شده که مدیران این باشگاه و هواداران متقاضی تمدید قرارداد شفرباشند. مربی آلمانی تا پایان فصل جاری با آبی‌ها قرارداد دارد و موفقیت‌های او حالا باعث‌شده که مشتری‌های دیگری نیز داشته باشد.
رسانه‌های مختلف از تمایل باشگاه الهلال عربستان برای به خدمت گرفتن شفرصحبت کرده و حتی او را کاندیدای مربیگری تیم‌ملی فوتبال عربستان نیز دانسته‌اند از همین‌رو مدیران استقلال احساس خطر کرده و در تکاپو برای تمدید قرارداد مربی خود هستند.

حسن زمانی، عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال اخیرا درباره پیشنهادهای برخی تیم‌های عربی به وینفرد شفر گفته بود: «شفرآدم مادی نیست، اگر مادی بود در مرحله اول حضورش در استقلال پیشنهادهایی بهترازاستقلال داشت که به آنها پاسخ مثبت می‌داد.
هواداران و جایگاه استقلال باعث شد تا شفر شیفته این تیم شود. به رضا افتخاری از طرف هیات‌مدیره برای مذاکره جهت تمدید قرارداد اختیار تام داده‌ایم و ایشان پس از مذاکره پیشنهادها را به هیات‌مدیره می‌آورد تا همه‌چیز مصوب شود.» نصرالله عبدالهی، سرپرست تیم استقلال نیز درخصوص اینکه این روزها همه در مورد تمدید قرارداد با شفر صحبت می‌کنند، گفت: «شفر مربی‌ای است که در استقلال خوب کار کرده و همه او را قبول دارند، وقتی مردم هم او را می‌خواهند، طبعا باشگاه موضوع را پیگیری خواهد کرد، ما هم امیدوار هستیم شرایط او فراهم شود و در استقلال بماند.»

این درحالی است که استقلال این روزها به‌شدت درحال آماده‌سازی برای بازی مهم و حساس خود در لیگ قهرمانان مقابل العین امارات در تهران است. این بازی فردا در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. وینفرد شفر و همکارانش نیز بلافاصله بعد از این بازی به‌دلیل تعطیلی چند روزه لیگ و مسابقات به مرخصی می‌روند. با این شرایط بحث تمدید قرارداد سرمربی آلمانی که قرار بود در جلسه آینده هیات‌مدیره مطرح شود به سال ۹۷ موکول خواهد شد.
قرار است نشست آتی هیات‌مدیره بعد از بازی با العین برگزار شود که البته زمان آن هنوز مشخص نشده و طبعا در روز برگزاری جلسه شفر در ایران حضور نخواهد داشت. به احتمال فراوان تمرینات تیم استقلال از روز دوم فروردین ماه سال ۹۷ آغاز خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید