نوروزگردی با خودرو‌های ۵۰ میلیون تومانی

یک لیست جالب و هفت گانه از خودروهای مناسب سفر که به درد عشاق طبیعت گرد ایرانی، سیاحان ماجراجو و ایرانگردهای بی پول می خورند.

کد خبر : ۵۲۷۲۶
بازدید : ۱۷۳۹
یک لیست جالب و هفت گانه از خودروهای مناسب سفر که به درد عشاق طبیعت گرد ایرانی، سیاحان ماجراجو و ایرانگردهای بی پول می خورند.

اگر تنها اجازه داشته باشید 50 میلیون تومان خرج اتومبیل شب عید کنید و کلی ترجیح، مشکل، آپشن، انتخاب، دردسر و نیاز پیش روز شماست باید شانس آورده باشید که این متن را باز کرده و از یک لیست پیشنهادی هفت تایی بری اتومبیل مسافرتی شب عید دلخواه تان آگاه شده اید! ما برای این که هزینه شما در این انتخاب خیلی بالاتر نرود و از آن سو سطح عملکرد خودرویی که پیشنهاد می کنیم پایین نیاید دامنه پیشنهادات مان را گسترش داده و از بین محصولات کارکرده سالم و تمیز و نیز نمونه های نو، هفت خودروی جادار، مسافرتی، باکشش، کم مصرف، بادوام و البته دارای قدرت مانور و آفرود مناسب را پیشنهاد می دهیم.

ذکر این نکته البته خالی از لطف نیست که هیچ یک از این اتومبیل ها محصولاتی برای صخره نوردی، ورود به آب های عمیق و یا گل و لای نیستند و نمی توانند از اساس عملکردی مشابه یک اس یووی از خود ارائه کنند.
با این حال ارتفاع بدنه به میزانی بالاتر از استانداردهای اتاق هاچ بک یا سدان در کنار شاسی به نسبت مستحکم و البته ریل سقفی، لاستیک رادیکال و موتور نیرومند کمک می کند تا این هفت پیشنهاد بتوانند به رغم تعریف حرکت آفرودی در روز اول طراحی برای شان! در ایام تعطیلات عید به شما کمک کنند که کمی هیجان زده شوید، کم و بیش تند بروید، بار بیشتری حمل کنید و البته به شکلی ایمن و مناسب از جاده خارج شده و در مناظر بکر چهار سوی ایران ساعتی به استراحت و تفرج بپردازید. حالا که با هم مفاد قراردادمان را در این نوشته طی کردیم، برویم سر وقت هفت پیشنهاد.

تندر 90 پلاس اتومات
انتخاب: سدان دوست ها
قیمت: 49.9 میلیون
کارکرد: صفر
مزیت: دوام و مصرف عالی

نوروزگردی با خودروهای 50 میلیون تومانی


قیمت مناسب این اتومبیل در بین خودروهای اتوماتیک این کلاس زبانزد است. شاسی خودرو با ارتفاعی بیشتر از یک سدان می تواند در مناطق صعب العبور به خوبی حرکت کند و کم نیاورد ضمن این که صندوق این فرانسوی به روز حدود 550 لیتر گنجایش داشته و با نصب یک باربند روی سقف می توان این میزان حمل بار را باز هم افزایش داد. موتور 110 اسبی و 1600 پلاس آنقدر کم مصرف است که اصلا احساس می کنید این خودرو از خود شما هنگام خرید برای همسر گرامی خسیس تر است!

وانت کاپرا
انتخاب: بیابانگردهای واقعی
قیمت: 45 میلیون تومان
کارکرد: 80 هزار کیلومتر
مزیت: فضای بار + توان آفرود

نوروزگردی با خودروهای 50 میلیون تومانی


خب بدیهی است که یک وانت نیمه سبک متوسط چینی که ارتفاعی همانند خودروهای اس یو وی دارد، موتوری حجیم داشته و شاسی محکمی را از میتسوبیشی به عاریت گرفته قادر است به خوبی همه جای ایران را درنوردد (البته نه همه جا را!) ولی این یکی مصرف سوخت بالایی دارد، قطعات یدکی اش کمتر وجود دارد و راحتی یک اتومبیل سواری را ندارد. اگر آنقدر مسافرت به دل طبیعت برای تان ضروری است که ممکن است خودروهای سواری شما را ناامید کنند پس خرید وانتی مثل کاپرا انتخابی است که حتما توصیه می شود.

دانگ فنگ اچ 30 کراس
انتخاب: عشاق استیشن واگن
قیمت: 45 میلیون
کارکرد: کمتر از 10 هزار کیلومتر
مزیت: گنجایش

نوروزگردی با خودروهای 50 میلیون تومانی


با وجود اشتراکات بسیاری که با پژو 206 دارد، لیست آپشن های بسیار، ظاهری به روز و نسبتا لوکس و البته قیمتی ارزان یکی از مهم ترین خودروهای امسال بازار ایران است که توانسته به حجم تولید بیش از 30 هزار دستگاه رسیده و احتمالا تا پایان سال حدود 40 هزار دستگاه می فروشد. ریل های سقفی، محفظه بار بزرگ در کنار قیمتی که به نسبت استپ وی، سی 3 کراس و ایکس 22 واقعا ارزان است موجب می شود در ایام عید اچ 30 کراس را یک گزینه ایده آل برای خانواده های ایرانی بدانیم.

چانگان سی اس 35
انتخاب: پول دوست ها!
قیمت: 47 میلیون
کارکرد: 20 هزار
مزیت: سواری نرم و بی صدا

نوروزگردی با خودروهای 50 میلیون تومانی


یک کراس اوور کامپکت واقعا خوش ساخت که تنها چینی بودنش باعث شده خیلی نامش بر سر زبان نیفتد. این اتومبیل کوچک و جادار که کیفیت ساخت خوبی دارد، مناسب برای خانواده های کم جمعیت و حداکثر چهار نفره است که برای ایرانگردی کمی دست و دلباز هستند. چانگان در جاده رام و نرم و در شهر آرام و بی صدا حرکت می کند و سطح ایمنی خوبی هم دارد که در کنار مصرف مناسبش می توان تعطیلات نوروزی جالبی را برای شمار قم بزند. تازه بعد از استفاده بهای آن خیلی هم افت نمی کند و قدرت خریدتان حفظ می شود.

رنو ساندرو استپ وی

انتخاب: دوستداران فقیر کراس اوور
قیمت: 48 میلیون
کارکرد: 25 هزار تومان
مزیت: توان مناسب آفرود

نوروزگردی با خودروهای 50 میلیون تومانی


استپ وی حقیقتا ماشین خوبی است. به طرزی رعب آور ساده و ابتدایی طراحی شده و چه در بخش فنی و چه در بعد تجهیزاتی یا طراحی محصولی پیش پاافتاده است. اما همین خودرو تنها به لطف عملکرد درخشان موتور و گیربکس و شاسی، کارایی خوب در زمینه سوخت و البته ارتفاع زیاد از سطح زمین یکی از معدود انتخاب های واقعا آفرود در بازار ایران در رنج قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان بوده و همین دلایل هم موجبات فروش بالایش را فراهم کرده است.

تویوتا لند کروزر اف جی 1990
انتخاب: سخت گیرها!
قیمت: 48 میلیون
کارکرد: 200 هزار
مزیت: ارزان است

نوروزگردی با خودروهای 50 میلیون تومانی

تجربه توامان گنجایش و توان آفرود را می توان با این خودروی بزرگ نظامی/ بیابانی تجربه کرد که در دهه 70 جزو ناوگان نظامی ایران بود و هیچ مانعی را هنگام حرکت پیش روی خود نمی بیند. این ژاپنی از بس قلدر است می توان شیب های 45 درجه را به راحتی بالا برود ولی همین خودرو در جاده نرم و آرام حرکت می کند، اتاق بزرگی دارد، می توان کلی اسباب و وسایل را در جعبه یا روی سقفش جا به جا کند و در عین حال مصرف سوخت مناسبی را طی استفاده از خود به جای بگذارد.
اف جی 80 را اگر می خرید حتما با ست کامل تسمه، فیلتر و لاستیک زاپاس نو بخرید و در عین حال از سلامت موتور آن اطمینان حاصل کنید. اگر ویژگی های فنی این خودرو سالم باشد شک نکنید ایام 13 روزه تعطیلات نوروزی بدون هیچ دردسری به سفر و گردش مشغول خواهیدشد.

چری ایکس 22

انتخاب: آنها که پول خرید تیگو 5 را ندارد!
قیمت: 50 میلیون
کارکرد: 25 هزار
مزیت: عملکرد و ظاهر خوب

نوروزگردی با خودروهای 50 میلیون تومانی

نمونه ارتقایافته هاچ بک 315 است که امسال در بازار ایران یک کار بزرگ کرد و با ورود به بازار خودروهای هاچ بک کراس بیش از 20 هزار دستگاه فروش کرد. این خودرو که علاوه بر رینگ و لاستیک اسپورت، ارتفاع مناسب از سطح زمین و ریل های سقفی به موتوری سر حال، طرحی زیبا و اتاقی نسبتا مدرن مجهز است در نمونه دستی و کارکرده قیمتی 50 میلیونی داشته و به لطف مصرف مناسب و شبکه خدمات پس از فروش نسبتا وسیع، خودروی قابل اطمینانی است.
منبع: روزنامه هفت صبح
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید