ناتینگهام فارست اشکان را بازی نخواهد داد

بی شک با توجه به حریفان دانه درشتی که ایران در جام‌جهانی باید مقابل آن‌ها قرار گیرد هرکدام از ستاره‌های تاثیرگذار تیم‌ملی برای سرمربی آن حکم دانه‌های الماس را دارد که باید از آن‌ها مراقبت شود تا در آن روز‌های دشوار به کمک تیم‌ملی بیایند.

کد خبر : ۵۲۹۱۹
بازدید : ۷۱۲
بی شک با توجه به حریفان دانه درشتی که ایران در جام‌جهانی باید مقابل آنها قرار گیرد هرکدام از ستاره‌های تاثیرگذار تیم‌ملی برای سرمربی آن حکم دانه‌های الماس را دارد که باید از آنها مراقبت شود تا در آن روزهای دشوار به کمک تیم‌ملی بیایند. یکی از مهم‌ترین این ستاره‌ها هم کاپیتان تیم یعنی اشکان دژاگه است.

خبر مصدومیت او برای تیم‌ملی یک بحران بزرگ محسوب می‌شود و همچون پتک بر سر فوتبال ایران فرود آمد. بازیکن تاثیرگذار خط میانی ما که اتفاقا با تجربه بین‌المللی خود می‌تواند وزنه خط‌میانی ما مقابل بزرگان باشد. حال فوتبال ایران با این تردید بزرگ مواجه است که او اصلا به جام‌جهانی می‌رسد یا نه. هفته گذشته بود که عکسی از فیزیوتراپ تیم‌ملی ایران منتشر شد که خود را درلندن به این بازیکن رسانده تا شخصا بر پروژه بازسازی بدنی او نظارت کند.اتفاقی که حکایت از اهمیت او برای کارلوس کی روش دارد. حالا اما خبرهایی که از اشکان مخابره می‌شود چندان دلگرم‌کننده نیست.

سرمربی تیم فوتبال ناتینگهام فارست که اشکان به تازگی به تیمش پیوسته بود و مصدومیت هم در جریان تمرین با این تیم رخ داد بعید می‌داند که‌هافبک ایرانی تیمش بتواند تا پایان فصل به میادین برگردد و او هم نمی‌خواهد روی این بازیکن ملی‌پوش فشار بیاورد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیتور کارانکا، سرمربی تیم فوتبال ناتینگهام فارست می‌گوید قصد ندارد شانس اشکان دژاگه برای بازی در جام‌جهانی ۲۰۱۸ را با عجله در برگرداندن او به میادین قبل از ریکاوری کامل بعد از عمل جراحی زانویش به خطر بیندازد. دژاگه ۳۱ ساله در این فصل تنها یک بازی به‌عنوان بازیکن تعویضی انجام داده بود که در تمرینات دچار مصدومیت شد و حالا کارانکا می‌گوید که احتمال به میدان رفتن او در ۹ هفته باقی‌مانده به پایان فصل جاری چمپیونشیپ ضعیف است.

دستیار سابق ژوزه مورینیو در رئال‌مادرید، درباره بازیکنی که ماه ژانویه به‌عنوان بازیکن آزاد به ناتینگهام پیوست، با شک و تردید صحبت می‌کند: «نمی‌دانم که آیا او می‌تواند برگردد یا نه، چون نمی‌دانم چند هفته دیگر خانه‌نشین خواهد بود، اما من بعید می‌دانم که این اتفاق رخ دهد.
من نمی‌خواهم در مورد او ریسک کنم و برای برگرداندنش عجله کنم تا دوباره مصدوم شود. من نمی‌خواهم او جام‌جهانی را از دست بدهد، پس باید مراقبش باشیم. دژاگه به اینجا آمد تا به ما کمک کند و ما هم باید به او کمک کنیم. دژاگه بازیکن بسیار خوبی است و شخصیت بسیار خوبی دارد.» کارانکا البته تلاش اشکان برای بازگشت راهم دیده است: «دژاگه تلاش می‌کند در اسرع وقت برگردد، چون او می‌خواهد اینجا بازی کند. او برای بازی در فارست انگیزه فراوانی دارد. ما اما باید برای دژاگه قدم‌های مناسبی برداریم.

تجربه‌ای که من از کار با دژاگه دارم مربوط به دو سه هفته‌ای است که با ما تمرین کرد و بعد از آن هم که مصدوم شد. شما می‌توانید احساس کنید که او چه بازیکن خوبی است. بعد از این دو سه هفته تمرین، من شخصیت او را هم شناختم.»
به این ترتیب اشکان فرصت قرار گرفتن در فضای مسابقه و بازی را تا جام‌جهانی نخواهد داشت و همین موضوع می‌تواند باعث افت این بازیکن شود. نکته امیدوار کننده اما اینجاست که او سال پیش هم که تیم باشگاهی نداشت بهترین بازی‌هایش را برای تیم‌ملی انجام می‌داد واگر در این باشگاه به او فشار وارد نشود این احتمال وجود دارد که با بهترین شرایط ممکن و آماده پای به روسیه بگذارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید