بهترین مراکز خرید آنتالیا

بهترین مراکز خرید آنتالیا

یکی از جذابیت های سفر با تور آنتالیا ، خرید از مراکز خرید و بازارهای شهر آنتالیا است .  توریستی بودن شهر آنتالیا و حجم بسیار زیاد مسافرینی که هر ساله به این شهر سفر میکنند ، موجب شده است تا مراکز خرید متعدد و بزرگی در بخش های مختلف این شهر فعالیت داشته باشند تا مسافرین بتوانند با هر سلیقه و بودجه ای کالاهای مورد نظر خود را خریداری نمایند.

کد خبر : ۵۲۹۴۱
بازدید : ۲۲۲۳

بهترین مراکز خرید آنتالیا

یکی از جذابیت های سفر با تور آنتالیا ، خرید از مراکز خرید و بازارهای شهر آنتالیا است . توریستی بودن شهر آنتالیا و حجم بسیار زیاد مسافرینی که هر ساله به این شهر سفر میکنند ، موجب شده است تا مراکز خرید متعدد و بزرگی در بخش های مختلف این شهر فعالیت داشته باشند تا مسافرین بتوانند با هر سلیقه و بودجه ای کالاهای مورد نظر خود را خریداری نمایند . در این بخش اطلاعات کلی و کاملی در ارتباط با مراکز خرید آنتالیا گرد آوری کرده ایم تا در زمان سفر شما به شهر آنتالیا بتواند مورد استفاده شما قرار بگیرد.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی ، در سال ۲۰۱۱ در منطق لارا در شهر آنتالیا واقع شده است و با داشتن ۱۵۰ فروشگاه که شامل برند های ترک و برندهای بین المللی میباشند ، در مدت کوتاهی توانسته است به یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا تبدیل گردد.

این مرکز خرید ۴ طبقه در ابتدای منطقه لارا واقع شده است و اگر شما در هتل های آنتالیا که در منطقه لارا واقع شده اند ، اقامت داشته باشید ، دسترسی بسیار راحتی به این مرکز خرید خواهید داشت . علاوه بر فروشگاههای مختلفی که در این مرکز خرید قرار گرفته اند ، که شامل فروشگاههای فروش لباس ، زیور آلات ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، لوازم ورزشی و اسپرت و فروشگاههای مخصوص کودکان میباشند ، حدود ۳۰ رستوران و کافه تریا نیز آماده ارائه سرویس به مشتریان این مرکز خرید میباشند.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید ماک آنتالیا که در سال ۲۰۱۳ در مرکز شهر آنتالیا افتتاح شده است ، یکی از مراکز خرید مدرن و بزرگ آنتالیا است که با ۱۵۵ فروشگاه یکی از مراکز خرید پر طرفدار در این شهر میباشد . این مرکز خرید که فضایی حدود ۵۱٫۰۰۰ متر مربع ایجاد شده است ، دارای یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر نیز میباشد . در این مرکز خرید برند های ترک و همینطور مارک ها و برند های بین المللی دارای شعبه هستند و با هر نوع بودجه و سلیقه ای مطمئناٌ از این مرکز خرید دست خالی باز نخواهید گشت . اگر در هتل های مرکز شهر آنتالیا اقامت داشته باشید ، دسترسی به این مرکز خرید بسیار راحت میباشد . مارک آنتالیا داررای تعدادی رستوران و کافه تریا نیز میباشد که در صورت تمایل میتوانید استفاده کرده و لذت ببرید.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید دپو آنتالیا

مرکز خرید دپو آنتالیا که سالهاست به نامی آشنا برای مسافرینی که به آنتالیا سفر می کنند تبدیل گردیده است ، فعالیت خود را از سال ۲۰۰۴ شروع کرده است . این مرکز خرید دارای ۸۵ مفازه است که اغلب آنها فروشگاههای Outlet برند های مشهور ترک و بین المللی هستند و شما میتوانید با قیمت مناسبی خرید مورد نظر خود را از مغازهها و فروشگاههای موجود در این مرکز خرید انجام بدهید . مرکز خرید دپو در انتهای منطقه لارا و در نزدیکی فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است ، جزو بهترین مراکز خرید آنتالیا و که بسیار مورد علاقه مسافرین میباشد و معمولاٌ گردشگرانی و توریست هایی که به آنتالیا سفر میکنند ، حتماٌ برای خرید به مرکز خرید دپو مراجعه میکنند . در این مرکز خرید ۱۵ رستوران و کافه تریا نیز برای استفاده علاقمندان قرار گرفته است.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید مال آف آنتالیا

این مرکز خرید بزرگترین و جدید ترین مرکز خرید آنتالیا است که در آپریل ۲۰۱۷ افتتاح گردیده است . مرکز خرید مال آف آنتالیا در زمینی به مساحت ۱۳۱٫۰۰۰ متر مربع و در کنار مرکز خرید دپو احداث گردیده است و دارای ۲۳۴ فروشگاه میباشد . در بین این فروشگاههای هم برند های ترک و هم برند های خارجی دیده میشود . مال آف آنتالیا دارای سربسته بزرگی برای بازی کودکان است و خانواده ها در هنگام خرید میتوانند کودکان خود را برای بازی در این محوطه بگذارند و با خیال راحت خرید های خود را انجام دهند . همچنین دارای سینما بزرگی است که ۱۱ سالن جداگانه دارد و بهترین فیلم های به روز دنیا را نمایش میدهد . این مرکز خرید نیز در نزدیکی فرودگاه آنتالیا قرار دارند و در حال حاضر یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا میباشد.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میکروس آنتالیا ، قدیمی ترین مرکز خرید مدرن در این شهر میباشد . مسافرینی که قبل از سال ۲۰۰۴ به شهر آنتالیا ترکیه سفر کرده باشند ، حتماٌ به خاطر دارند که این مرکز خرید که در فضایی به وسعت ۵۰٫۰۰۰ متر مربع و در مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است ، بهترین مرکز خرید آنتالیا به حساب می آمد. امروزه با وجود اینکه مراکز خرید لوکس متعددی در شهر آنتالیا احداث شده است ، هنوز مرکز خرید میگروس جزو مراکز خرید خوب این شهر بوده و بسیاری از توریست ها و گردشگران به خصوص آنهایی که در منطقه کنیالتی آنتالیا اقامت می کنند ، برای خرید مرکز خرید میگروس را انتخاب می کنند . این مرکز خرید کلاٌ دارای حدود ۱۲۸ مغازه مختلف میباشد.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

خرید در منطقه قدیم شهر آنتالیا

منطقه قدیمی شهر آنتالیا ، یکی از زیباترین بخش های این شهر و جزو یکی از جاهای دیدنی آنتالیا میباشد . این منطقه که سنگفرش شده و به سبک قدیمی نگهداری میشود ، پر از مغازه هایی است که سبک قدیمی دارند . این مغازهها اغلب به فروش سوغاتی و صنایع دستی آنتالیا مشغول هستند و اگر علاقمند به خرید سوغاتی های خاص این شهر دارید ، یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا که میتوانید سر بزنید ، منطقه قدیمی شهر آنتالیا است . با قدم زدن در این منطقه هم از فضای زیبا و قدیمی شهر لذت خواهید برد و هم خرید خواهید کرد . در هنگام خرید کردن در این منطقه ، چانه زدن را فراموش نکنید . اجناس ارائه شده در مغازه های این منطقه قیمت ثابت ندارند و میتوانید با قیمت های مناسبی خریداری کنید.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

خرید در خیابان جمهوریت آنتالیا

خیابان جمهوریت آنتالیا ، محلی مناسبی برای علاقمندان به خرید ارزان قیمت در آنتالیا است . اگر علاقمند هستید تا خرید مناسب و ارزان قیمت در آنتالیا داشته باشید ، حتماٌ سری به خیابان جمهوریت آنتالیا بزنید . مغازه های این منطقه که در کنار بلوار اصلی قرار دارند ، اغلب مربوط به مارک ها و برند های کوچک ترک میباشند و همینطور تعداد زیادی رستوران و کافه تریا های کوچک که غذاهای محلی ترک را سرو میکنند در کنار یکدیگر در این منطقه قرار گرفته اند . این خیابان که در مرکز شهر و در کنار بخش قدیمی شهر آنتالیا واقع شده است ، جزو شلوغ ترین بخش های شهر آنتالیا بوده و بسیار پر تردد است و در هر قسمت از شهر آنتالیا که اقامت داشته باشید ، به راختی میتوانید به خیابان جمهوریت آنتالیا دسترسی داشته باشید.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

خرید در بازار قدیمی آنتالیا

در کنار تمام مراکز خرید پر زرق و برق و مدرنی که در سالهای اخیر در شهر آنتالیا ایجاد شده است ، بازار قدیمی آنتالیا مکانی است که هنوز علاقمندان مخصوص به خود را دارد و اعلب توریست ها مایل به گشت و گزار و خرید در مغازه های قدیمی و فضای سنتی داخل بازار قدیمی آنتالیا میباشند . مغازههای این بازار به فروش ادویه جات ترکی ، صنایع دستی ترکیه و کفش و لباس های ترک مشغول هستند . همینطور میتوانید انواع باقلوا و شیرینی های خوش طعم ترکیه را نیز در این بازار خریداری گنید . این بازار نیر در بخش قدیمی شهر آنتالیا قرار دارد و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی آنتالیا به راحتی قابل دسترسی میباشد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید