«بمب؛ یک عاشقانه»، تابستان97 اکران می‌شود

«بمب؛ یک عاشقانه»، تابستان97 اکران می‌شود

سومین شب از برنامه «بهارنارنج» با حضور نابغه ۲۱ ماهه و همچنین بازیگران سریال «لیسانسه‌ها» و سیامک انصاری به روی آنتن رفت.

کد خبر : ۵۳۱۶۳
بازدید : ۱۵۲۵
الهام قبادی | فیلم «بمب؛یک عاشقانه»، تابستان97 اکران می‌شود/ حضور نابغه 21 ماهه، در ویژه برنامه احسان علیخانی/ با هیچ شهری جز تهران نمیشود شوخی کردبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین ویژه برنامه نوروزی «بهار نارنج» شبکه سه سیما با اجرای احسان علیخانی میزبان مهمانان مختلفی، چون سیامک انصاری، بیژن بنفشه خواه، رویا میرعلمی، مهدی یراحی، حامد همایون و ... بود.
«بمب؛یک عاشقانه»، تابستان97 اکران می‌شود
علیخانی به عنوان اولین مهمان از سیامک انصاری بازیگر سینما و تلویزیون دعوت کرد تا در صحنه حاضر شود، انصاری پس از سلام و احوال پرسی، درخصوص استفاده صحیح از زمان «وقت» گفت: زمان منتظر ما نمی‌ماند و همه چیز به سمت جلو حرکت می‌کند، ما اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم، هیچ چیزی درست نمی‌شود. من هم سعی کردم خودم بیشتر نگاهم رو به جلو باشد و این روند را ادامه بدهم.

وی درباره حال و هوای ساعات پایانی سال و تکاپوی شب عید بیان کرد: در ساعات پایانی سال کسانی که ما دوستشان داشتیم، دیگر کنار ما نیستند، و این حس و حال در آن لحظات پایانی سال روی من خیلی تاثیر می‌گذارد و ناراحت کننده است. و همیشه حسرت نبودن پدر و برادرم را کنار سفره هفت سین را دارم.

انصاری ادامه داد: هیچ چیزی جای پدر و مادر را سر سفره هفت سین و عید نوروز برای آدم‌ها پر نمی‌کند. زمانی که پدرم فوت کرد زیاد گریه نکردم، چون بدهی نداشتم. اما الان بعد از گذشت سه سال احساس می‌کنم‌ای کاش بودند.

در ادامه علیخانی درباره کدورت بین انصاری و مهران مدیری سوال کرد! او پاسخ داد: (باخنده) اصلا اینطوری نیست. سری جدید «دورهمی» قرار نبود شروع شود، و من برهمین اساس دو پروژه سینمایی و تئاتر قبول کردم که همزمان ساخت «دورهمی» از سر گرفته شد. البته خود مهران هم خیلی به این نوع نمایش اعتقاد نداشت و دیگر همکاری نداشتیم. نکته جالب اینجاست من با مهران کار می‌کنم و برخی از افراد هر وقت من را می‌بینند، می‌گویند، جای دیگر کار نیست برای تو که همیشه با مدیری کار می‌کنی! اما الان که ۶ ماه همکاری نداریم باز جور دیگری پرسشان را مطرح می‌کنند.

علیخانی ادامه داد: مثل ما؛ زمانی که برنامه اجتماعی می‌سازیم، می‌گویند خیلی غم و غصه تلخ هستید، حالا که برنامه شاد می‌سازیم میگن درد مردم برای ما مهم نیست.

انصاری در ادامه گفتگو خود با علیخانی با اشاره به ایفای نقشش در فیلم سینمایی «بمب عاشقانه» از اکران آخرین ساخته پیمان معادی در تابستان سال ۹۷ خبر داد.

هچنین در بخش دیگر «بهار نارنج»، مهدی یراحی با حضور در برنامه، ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز قطعه جدید خود را معرفی کرد.

در ادامه برنامه علیخانی میزبان خانواده‌ای از استان اردبیل بود که فرزند ۲۱ ماهه آن‌ها می‌توانست کتاب اول ابتدایی بخواند و یا کلماتی که مادرش روی تخته می‌نوشت، را می‌توانست بیان کند، که این اتفاق برای خودش به معنی واقعی جذاب بود.

در بخش دوم گفتگو‌ها حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا بازیکن‌های تیم ملی و پرسپولیس، در استودیو «بهار نارنج» حاضر شدند.

علیخانی به عنوان اولین سوال درباره تمدید قرارداد بازیکنان با تیم پرسپولیس سوال کرد و ماهینی در پاسخ از تمدید قرارداد دوساله خود گفت و کامیابی نیا ادامه داد: باشگاه این روز‌ها از نقل و انتقالات محروم شده است. اما امیدواریم بتوانیم با همکاری با باشگاه، هواداران را خوشحال کنیم.همچنین احمدزاده در ادامه عنوان کرد: ما دینی نسبت به هواداران داریم و انشالله در کنار تیم هستیم.

علیخانی با اشاره به حضور بازیکن‌های تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد: به دلیل سفر، نتوانستیم میزبان بازیکنان استقلال باشیم.

همچنین در ادامه برنامه دیشب، حامد همایون خواننده موسیقی پاپ در استودیو «بهار نارنج» حضور پیدا کرد و در خصوص سال ۱۳۹۶ گفت: دوسالی که گذشت پر هیجان بود. از انرژی مردم لذت بردم و برای همه بچه‌های موسیقی پاپ خوشحالم که چهره‌های جدیدی را شاهد بودیم.

همایون در خصوص لحظه سال تحویل افزود: لحظه تحویل سال کنار خانواده جدید خودم هستم که دوسالی است تشکیل شده، اما متاسفانه کنار پدر و مادر که در شیراز هستند، نمی‌توانم باشم چراکه کنسرت هایم شروع می‌شود.

در ادامه بخشی از گفتگو محمد حسین میثاقی با کی‌روش سرمربی تیم ملی پیرامون اردو تیم ملی و نوروز پخش شد.

در بخش سوم گفتگو‌ها علیخانی میزبان بازیگران و کارگردان سریال «لیسانسه‌ها» رویا میرعلمی، متین ستوده، بیژن بنفشه خواه، امیر کاظمی و سروش صحت بود.

علیخانی گفت: هر زمانی که به سروش زنگ می‌زنم، کتابخانه است. صحت در ادامه صحبت‌های علیخانی بیان کرد: به خاطر اینکه اهل مطالعه هستم.

یکی از اتفاقات جالب در برنامه دیشب «بهارنارنج» حضور بیژن بنفشه‌خواه با لباس (کت) مجموعه تلویزیونی «ساختمان پزشکان» بود، که علیخانی به او گفت: امروز در سه تا برنامه تلویزیونی بیژن با همین لباس بود.

در ادامه این گفتگو مجری و کارگردان ویژه برنامه نوروزی «بهارنارنج» به شوخی‌های سریال «لیسانسه‌ها» اشاره کرد، و بنفشه‌خواه در پاسخ، گفت: (خطاب به علیخانی) شما آدم با جنبه‌ای هستید، نکته جالب اینجاست با تنها شهری که می‌توانیم شوخی کنیم تهران است. هیچ‌کس معترض نیست، اما راجع به شهر‌های دیگر این اتفاق غیر ممکن می‌شود.

همه بازیگران و سروش صحت به غیر از امیر کاظمی اعلام کردند، فصل دوم سریال «لیسانسه‌ها» جذاب‌تر بود، که صحت دلیل آن را بیان کرد: در فصل اول «لیسانسه‌ها» قصه شکل گرفت و در فصل دوم این نهال میوه داد و این اتفاق یک گام روی به جلو بود.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» از علیخانی سوال کرد که آیا می‌توانیم در کار‌های بعدی با او شوخی کند، علیخانی گفت: شما راحت باشید باعث افتخار بنده است، اما ببینید چه بلایی سر من می‌آورد.

در ادامه این گفتگو میرعلمی درباره برنامه‌اش در لحظه سال تحویل گفت: درسال تحویل کنار خانواده هستم و به سنت خودمان پایبند هستیم.

علیخانی درباره چیدن هفت سین سوال کرد، او گفت: من تا ۲۵ اسفند درگیر تئاتر بودم، وسایل هفت سین را گرفتم، اما هنوز نچیدم.

ستوده گفت: من امسال سال تحویل در استان اصفهان هستم و برای اولین بار در کنار خانواده نیستم.

علیخانی در خصوص آشنایی ستوده برای حضور در سریال «لیسانسه‌ها» سوال کرد و این بازیگر گفت: سروش صحت اصلا من را برای بازی نمی‌خواست. برای حضور در «لیسانسه‌ها» تست دادم و روز اولی که مرا دید، گفت به کار ما نمیایی.

صحت ادامه داد: من فکر می‌کردم خانم ستوده برای این نقش مناسب نباشد، چون او یک جدیتی دارد که برای نقش خوب نبود و کاراکتر ما یک جا‌هایی لوس بود، اما بعد از خواندن فیلمنامه موفق بود.

برنامه «بهار نارنج» شب گذشته در دو بخش به دلیل قطعی برق منطقه قطع شد و بعد از یک وقفه کوتاه علیخانی با بازیگران «لیسانسه‌ها» گفتگو خود را ادامه داد.

همچنین علیخانی در بخش دیگری از برنامه میزبان خانواده رضازاده یکی از شهدا حادثه سانچی بود و با همسر این شهید گفتگو کرد.

همسر شهید حادثه کشتی سانچی ضمن تبریک سال نو، گفت: ما سال گذشته این روز‌ها شمال بودیم، تا نوروز همسرم به کارش برسد، البته او همیشه برنامه‌هایش را به نحوی تنظیم می‌کرد که نوروز در کنارهم باشیم. در بخش پایانی این برنامه گروه موسیقی «سون»، قطعه‌ای موسیقی به یاد شهدای حادثه «سانچی» اجرا کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید