جلسه برای سرنوشت خادم

دومین مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی برای تعیین تکلیف استعفای رسول خادم امروز برگزار می‌شود.

کد خبر : ۵۴۱۹۲
بازدید : ۷۶۴
دومین مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی برای تعیین تکلیف استعفای رسول خادم امروز برگزار می‌شود. رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی اواخر سال گذشته در اعتراض به بی‌توجهی وزارت ورزش و جوانان نسبت به کشتی و همچنین برخی مسائل دیگر از جمله مشکلات و محرومیت‌های بین‌المللی ناشی از عدم تقابل با کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی از سمت خود استعفا داد.

به‌دنبال این اتفاق ۲۱ اسفند ماه سال ۹۶ مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی به ریاست محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برای بررسی استعفای رسول خادم برگزار شد که در این مجمع تمامی اعضا به اتفاق با استعفای خادم مخالفت کردند و خواستار بازگشت او به فدراسیون کشتی شدند.
با توجه به اتمام فرصت یک ماهه مجمع به رسول خادم، دومین مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی برای تعیین تکلیف این موضوع امروز از ساعت ۱۴ در آکادمی ملی المپیک تهران برگزار خواهد شد تا تکلیف هدایت فدراسیون کشتی مشخص شود.
درحالی این مجمع برگزار خواهد شد که برخی شواهد و شنیده‌ها حاکی از عدم بازگشت خادم به فدراسیون کشتی و اصرار وی بر استعفا است. در همین حال که مجمع تلاش می‌کند خادم را راضی به بازگشت کند رئیس اتحادیه جهانی کشتی و عضو کمیته اجرایی IOC تاکید کرده اجازه دخالت و ورود سیاست به ورزش به هیچ کشوری داده نمی‌شود.
نناد لالوویچ دراین خصوص گفته: «مانند بسیاری از فدراسیون‌ها ما با مشکل دخالت سیاست در مسابقات در برخی کشور‌ها مواجه هستیم. در کشتی این مشکل درمیان اعضای ما به وضوح دیده می‌شود. ما دیگر نمی‌توانیم اجازه دهیم که مشکلات سیاسی به زمین مسابقه ورود پیدا کند. ما باید با تمام وجود با هر چیزی که مانع از اتحاد می‌شود، بجنگیم. اگر هر مشکل سیاسی در زمین مسابقه نمود پیدا کند و ما واکنش نشان ندهیم، همه ورزش به خطر می‌افتد.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید