موج جدید بارش‌ها از چهارشنبه

موج جدید بارش‌ها از چهارشنبه وارد کشور می‌شود و بارندگی‌ها تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کد خبر : ۵۴۲۳۰
بازدید : ۱۷۷۱
موج جدید بارش‌ها از چهارشنبه وارد کشور می‌شود و بارندگی‌ها تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت. محمد اصغری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود : باتوجه به رطوبتی که در منطقه وجود دارد برغم اینکه شاخه اصلی موج از کشور عبور کرده است اما در ساعات بعد از ظهر همچنان شرایط برای وقوع بارش های رگباری و بهاری مهیاست.

وی گفت: در بخش میانی استان هایی مانند ایلام ، کرمانشاه ، چهارمحال و بختیاری، اصفهان ، یزد، شمال کرمان، سیستان وبلوچستان وخراسان جنوبی احتمال رگبار ورعد وبرق وجود دارد.

اصغری افزود: در سیستان و بلوچستان در منطقه خاش ، ارتفاعات میرجاوه و نصرت آباد این شرایط را با وزش باد داریم که در روز سه شنبه وزش باد شدیدتر و باعث کاهش کیفیت دید و هوا می شود. وی گفت : موجی که از روز سه شنبه وارد کشور خواهد شد ، باعث می شود که این شرایط کلا عوض می شود و تا آن موقع با وجود وزش باد باید منتظر افزایش دما با وزش باد گرم باشیم.

کارشناس هواشناسی گفت: با ورود این موج جدید در 24 ساعت آینده سواحل دریای خزر مواج می شود و در اردبیل ،گیلان و مازندران نیز از روز چهارشنبه بارندگی خواهیم داشت البته این بارندگی ها در استان های آذربایجان شرقی ، غربی و کردستان از غروب سه شنبه اغاز می شود که شدت بارندگی به ویژه در جنوب آذربایجان غربی بیشتر خواهد شد ضمن اینکه این بارندگی ها تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید